خنیاگر با اشاره به اینکه سینما به محلی تجاری برای تبادل پول تبدیل شده است، گفت: هیچ وقت نخواستم که جلوی دوربین شبکه GEM بروم.
به گزارش سینماسینما، شیوا خنیاگر بازیگر عرصه تلویزیون و سینما، گفت: در حال حاضر پیشنهادی برای ایفای نقش در هیچ اثر نمایشی ندارم.
بازیگر سریال تلویزیونی «ستایش» در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: شرایط کنونی برای بازیگرانی که بازیگری در واقع حرفه و شغل آن ها محسوب می شود، بسیار اسف بار است چرا که من و امثال من از این راه زندگی خود را می گذرانیم.
او همچنین یادآور شد: در شرایط نبود کار، من و سایر همکارانم مشکلات بسیاری پیدا کرده ایم.
بازیگر فیلم سینمایی «دلتنگی های عاشقانه» توضیح داد: مشکلات بسیاری از هنرمندان در شرایط بیکاری در جامعه ای که خود را هنردوست می داند، سوال هایی را ایجاد می کند چرا که در این وضعیت، به هیچ عنوان نگاه ویژه ای به هنرمندان صورت نمی گیرد. گلایه مندی من از این جهت است که اگر برای تولید آثار مختلف، بودجه ای وجود ندارد باید تدبیری اندیشیده شود که ما هنرمندان از راه دیگری مورد حمایت قرار بگیریم.
خنیاگر ادامه داد: وضعیت سینما هم بسیار مشخص است و نقش ها بیشتر بر اساس روابط موجود به افراد اختصاص پیدا می کند و افرادی وجود دارند که برای پذیرفتن نقش ها و یا اعطا کردن آن ها، پول می پردازند و پول می گیرند.
بازیگر سریال تلویزیونی «اغما» گفت: وضعیت سینما هم اکنون به شکل تجاری شده است به گونه ای که فضای هنری حاکم کاملا از بین رفته و در این فضای تجاری، از صبح تا شب عده ای دنبال پول می دوند و اگر شرایط همین گونه پیش برود وضعیت برای دیگر هنرمندان که سال ها در این عرصه فعالیت داشته اند، بسیار بدتر خواهد شد.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کمند امیرسلیمانی در گفتوگو با سینماسینما مطرح کرد/ در کار انسانیت و اخلاق برایم حرف اول را میزند
- بازبخش فصل اول “ستایش” در پی جدا شدن رامسین کبریتی از شبکه جم
- گلایه شیوا خنیاگر از تیتر یک رسانه
- روایت سیما تیرانداز از افسردگیاش بعد از بازی در «ستایش»
- طراح «ستایش» کیست؟
- «ستایش» در انتظار نرگس محمدی
- تولید آخرین فصل «ستایش» آغاز شد/ حضور قطعی داریوش ارجمند و نرگس محمدی
- دلایل افزایش یا کاهش محبوبیت نام ها/نقش یک سریال در افزایش استفاده از یک نام
- امیرمحمد زند در «ستایش ۳»
- چرا خانم بازیگر از سریالی که در آن بازی کرده راضی نیست
- تهیهکنندهها از من میخواهند به جای دستمزد هدیه بگیرم
- سرمایهگذاری، شغل جدید بازیگرنماها در سینما شده است
- انتقادات صریح و تندوتیز احمد امینی از تلویزیون
- مهدی پاکدل: وسواسی شدهام
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان






این مورد از قبل هم بوده ، اما جای تاسف دارد که هنر با پول قاطی شده است .