روابط عمومی ساترا توضیحاتی را درباره برنامه «اکنون» فیلیمو منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با توجه به انتشار نامه ساترا درخصوص برنامه «اکنون» از سوی مدیر سکوی فیلیمو، به اطلاع میرساند رعایت حقوق مالکیت معنوی یکی از الزامات تنظیمگری است که برای همه تولیدکنندگان و فعالان صنعت صوت و تصویر فراگیر محترم شمرده میشود و مورد مطالبه همه سکوها و تولید کنندگان محتوا است.
برنامه «کتاب باز» از برنامههای با سابقه در سازمان صداوسیما است و با توجه به مکاتبه شبکه نسیم درخصوص لزوم رعایت حقوق مالکیت این برنامه، عدم تشابه مستقیم برنامه «اکنون» و لزوم استقلال این برنامه جزو مصوبات ابلاغ شده به سکوی فیلیمو است.
متاسفانه سکوی فیلیمو نه تنها درخصوص برنامه «اکنون» حقوق مالکیت سازمان صدا و سیما را بر خلاف مصوبات شورای صدور مجوز برنامهها و سریالهای شبکه نمایش خانگی و همچنین بر خلاف تعهدات قبلی خود به شورای صدور مجوز نقض کرده است، بلکه در سال جاری در تخلف آشکار دیگری با عدم رعایت موارد اصلاحی محتوایی مجموعه «جوکر» و عدم رعایت حقوق معنوی مخاطب، نشان داده است که متأسفانه قائل به رعایت حقوق معنوی مخاطب و سکوهای دیگر و عوامل تولیدکننده نیز نیست.
امیدواریم در آیندهای نزدیک مردم عزیز کشور و سکوهای فعال قانونمدار، شاهد زیستبومی با رقابت عادلانه و محتوای سالم و قانونمند باشند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- نگاهی به تازهترین قسمت برنامه «اکنون»؛ سیر و سلوک بازیگری
- بازیگران ترکیهای «هزار و یک شب» چه کسانی هستند؟
- اکران آنلاین «پیرپسر» متوقف شد
- بیانیه «پلتفرم شیدا» درباره ادعای مطرح شده؛ رفتار غیرحرفهای را نمیپذیریم
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- تولد ۸۱ سالگی هوشنگ مرادی کرمانی در «اکنون»
- «فرمول یک» با صدای کیکاووس یاکیده در نمایش خانگی
- امین حیایی در «استخر» جلوی دوربین رفت
- «شغال»؛ دری به سوی فرهنگسازی
- تهیهکننده سریال خبر داد؛ «سووشون» رفع توقیف شد
- تابستانِ ولرم پلتفرمها
- «شکارگاه» به طور مشترک از دو پلتفرم پخش میشود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





