تعداد مخاطبین قسمت سیزدهم سریال «زخم کاری» ساخته محمد حسین مهدویان ۴۶۰ درصد نسبت به مخاطبین قسمت اول افزایش پیدا کرده است.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی فیلیمو، پس از بررسی میزان دقیقه تماشای سریال «زخم کاری» در ۱۶ ساعت اولیه انتشار، این سریال بعد از چند هفته رکوردشکنی پی در پی با عدد ۲۸ میلیون دقیقه تماشا در قسمت سیزدهم رکوردهای قبلی خود را باز هم جابجا کرد.
این سریال با استقبال کاربران فیلیمو روبرو شده است و قسمت سیزدهم زخم کاری توانسته است رکورد جدیدی را از خود به جای بگذارد و در اولین روز انتشار بیش از ۴/۶ برابر مخاطب نسبت به قسمت اول این سریال در روز نخست انتشار به خود اختصاص دهد. به عبارت دیگر تعداد مخاطبین قسمت سیزدهم ۴۶۰ درصد نسبت به مخاطبین قسمت اول افزایش پیدا کرده است.
تعداد مخاطبان آخرین قسمت پخش شده سریال زخم کاری نسبت به قسمت دوازدهم با رشد ۱۱ درصدی روبرو شده است. و پس از ارزیابی ۱۶ ساعت اولیه پخش قسمتهای اول تا سیزدهم، قسمت سیزدهم زخم کاری در ۱۶ ساعت اول انتشار، رکورد ۲۸ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۵۲۹ دقیقه تماشا را به ثبت رسانده است.
این آمار در حالی است که قسمت دوازدهم این سریال در ۱۶ ساعت ابتدایی رکورد ۲۴ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۸۳۹ دقیقه تماشا را به نام خود ثبت کرده است.
در جدول زیر میزان دقیقه تماشا و روند رشد سریال «زخم کاری» را مشاهده کنید.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازیگران ترکیهای «هزار و یک شب» چه کسانی هستند؟
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- «فرمول یک» با صدای کیکاووس یاکیده در نمایش خانگی
- «شغال»؛ دری به سوی فرهنگسازی
- تابستانِ ولرم پلتفرمها
- «شکارگاه» به طور مشترک از دو پلتفرم پخش میشود
- «صبحانه با زرافهها» به اکران آنلاین رسید
- تطبیقی میان «زخم کاری»، «آبان» و «تاسیان»/ اخلاق، سرمایه و قدرت
- سینماحقیقت در نمایش خانگی
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- عرضه ۲۳۵ مستند در شبکه نمایش خانگی
- معمای پیچیده یک سریال؛ قسمت چهارم «تاسیان» بدون مجوز، منتشر شده است
- آیا «تاسیان» رفع توقیف شد؟
- آخرین وضعیت انتشار سریال «تاسیان»
- اقدام اعتراضی فیلیمو نسبت به توقیف سریالش؛ انتشار ۳ قسمت نخست «تاسیان» در یوتیوب
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها





