بازیگر فیلم سینمایی «امروز»، جشنواره فیلم یاس را ابزاری برای کمک به رونق شبکه نمایش خانگی برشمرد و گفت: شبکه نمایش خانگی در مسیر رونق قرار گرفته و باید برای حفظ آن تلاش کرد.
به گزارش سینماسینما، شبنم مقدمی اظهار کرد: تشویق و ترغیب فیلمسازان و هنرمندانی که برای شبکه نمایش خانگی فعالیت کردهاند در جشنواره فیلم یاس باعث میشود این رسانه از نظر تولید و کیفیت ارتقا پیدا کند و مردم را متوجه خود سازد.
بازیگر فیلم سینمایی «زاپاس» با اشاره به اینکه پیوستن نویسندهها و فیلمسازان باتجربه به شبکه نمایش خانگی آبرو میبخشد، ادامه داد: این دسته از هنرمندان مورد اعتماد مردم هستند، جامعه از آثار آنها استقبال میکند و این استقبال سودآوری را برای شبکه نمایش خانگی به همراه خواهد داشت.
مقدمی تاکید کرد: تولید در شبکه نمایش خانگی رونق گرفتهاست، این درحالیاست که باید کیفیت را درکنار تولید مدنظر قرار داد.
بازیگر فیلم سینمایی «نفس»، با مقایسه مخاطبان شبکه نمایش خانگی و تلویزیون، توضیح داد: مخاطبان از سریالهای نمایش خانگی به نسبت تلویزیون استقبال بیشتری میکنند. شبکه نمایش خانگی به نسبت سالهای گذشته رشد داشته است و مردم آرام آرام به این رسانه اعتماد کردهاند.
مقدمی با تاکید بر اینکه اهمیت شبکه نمایش خانگی ایجاب میکند توجه بیشتری به آن شود، افزود: این رسانه از سوی مردم مورد توجه قرار گرفته است و نیاز دارد مدیران و هنرمندان تلاش بیشتری برای رضایت مردم انجام دهند.
بازیگر سریال تلویزیونی «مدینه»، درباره تلاش سازندگان سریالهای شبکه نمایش خانگی برای رضایت مخاطب، گفت: من در سریال «ابله» حضور داشتم، سازندگان این سریال با همه قدرت خود سعی کردند رضایت مخاطب را تامین کنند و سریال با کیفیتی تولید کنند.
مقدمی درباره تاثیر حضور کارگردانان صاحب نام در عرصه فیلمسازی برای شبکه نمایش خانگی، گفت: حضور فیلمسازان برجسته در این رسانه نشان میدهد این عرصه برای آنها اهمیت دارد و با حضور فیلمسازان بزرگ مردم از تولیدات آنها استقبال میکنند.
وی گفت: جشنواره فیلم یاس این فرصت را فراهم کرده تا از فیلمسازانی که موجب گرایش مردم به این رسانه شدهاند، تقدیر به عمل آید، اینکار موجب ترغیب باقی فیلمسازان برای ورود به این عرصه خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- عسگرپور: رئیسجمهور دستور بازنگری دهد/ این مصوبه موجب رانت و انحصار است
- نامه پلتفرمهای نمایش خانگی به رییس جمهور
- رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت: به ازای هر ثانیه نمایش استعمال دخانیات در تولیدات نمایشی، جریمه ۲۱۰ میلیونی اعمال شود
- درآمد ۲۲ هزار میلیاردی اپراتورهای اینترنتی از محل پلتفرمها
- دومین کتاب گلاره عباسی رونمایی شد/ رمانی که نامش را مصطفی مستور انتخاب کرد
- تاکید بر اهمیت کپی رایت فیلمهای خارجی؛ طغیان تهیهکنندگان علیه پخش آگهی در پلتفرمهای نمایش خانگی
- عکسی قدیمی که شبنم مقدمی منتشر کرد/ تنابنده، اصلانی و مقدمی؛ ۲۱ سال پیش
- درباره «بازنده» / لبه تاریکی
- تهیهکننده سینما مطرح کرد: کوچ سینماگران حرفهای به پلتفرمها و فیلمهایی که تعطیل میشوند
- سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛ پروانه زرین روی شانه برگزیدگان
- شبنم مقدمی اولین بازیگر زن «شغال» شد
- اطلاعیه شورای ورزش سازمان صداوسیما در پی حواشی اخیر
- در پاسخ به توهین مدیر پلتفرم نماوا تعلل نکنید؛ نامه سرگشاده یک انجمن سینمایی به شورای صیانت خانه سینما
- نظارت سازمان سینمایی به نمایش آثار سینمایی خارجی در پلتفرمها
- پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی





