نماوا با انتشار بیانیهای ضمن عذرخواهی به دلیل تخلف و تمکین نکردن به قانون در رابطه با سریال سووشون، ضمن ابراز پشیمانی از مسائل پیش آمده تاکید کرد تا زمان دریافت تایید نهایی از مراجع محترم قضایی و قانونی، از هرگونه تبلیغ، بازنشر و انتشار سریال «سووشون» خودداری خواهد شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از خبرگزاری میزان، بعد از انسداد پلتفرم نماوا و توقیف سریال سووشون به دلیل تخلف و تمکین نکردن به قانون، نماوا با انتشار بیانیهای ضمن ابراز پشیمانی از مسائل پیش آمده پیرامون سریال سووشون به مخاطبان خود گفته است: نماوا تا زمان دریافت تایید نهایی از مراجع محترم قضایی و قانونی، از هرگونه تبلیغ، بازنشر و انتشار سریال «سووشون» خودداری خواهد کرد.
بیانیه عذرخواهی نماوا در رابطه با موضوعات پیش آمده پیرامون سریال سووشون به شرح زیر است: مخاطبین محترم نماوا پیرو پیگیرىهاى مکرر شما در خصوص آخرین وضعیت نماوا به اطلاع میرساند، درحال حاضر با مساعدتهاى دادستانى محترم و همچنین پیگیرى و حمایتهاى ساترا مسیر پرونده به سرعت درحال رسیدگى است.
این بیانیه میافزاید: اقدام این پلتفرم در خصوص پخش بخشهاى بدون مجوز از قسمت اول سریال به تصویر کشیدن اثرات زیانبار و خفتبار استعمار بوده و هدفى در خصوص جریحهدار کردن افکار عمومى و یا تخریب شئونات اسلامى نداشته است، لکن چنانچه پخش این صحنهها باعث ناراحتى و نگرانى اقشار جامعه گردیده، این پلتفرم مراتب دلجویى خود را ازهمین طریق نسبت به آنان اعلام میدارد.
لازم بذکر است نماوا همواره خود را موظف به رعایت موازین قانونی، شرعی و اخلاقی در فرآیند تبلیغ، تولید و انتشار محتوا دانسته و میداند؛ لذا از این پس با دقت و حساسیت بیشتر در کلیه مراحل تولید و پخش آثار، از بروز موارد مشابه جلوگیری کرده و مانع از تکرار هرگونه محتوای مغایر با ارزشهای جامعه میشویم.
به اطلاع میرساند پلتفرم نماوا تا زمان دریافت تایید نهایی از مراجع محترم قضایی و قانونی، از هرگونه تبلیغ، بازنشر و انتشار سریال «سووشون» خودداری خواهد کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به سریال «سووشون» اقتباسی از رمان سیمین دانشور/ قابهای زیبای شیراز
- پرداختن به آیین و فرهنگهای قشقایی در سریال تاریخی «سووشون»
- در فقدان نگاه زنانه؛ دو مجموعه، دو فیلمساز زن ایرانی
- تهیهکننده سریال خبر داد؛ «سووشون» رفع توقیف شد
- تابستانِ ولرم پلتفرمها
- نماوا به شبکه نمایش خانگی بازگشت
- نماوا دوباره بیانیه داد؛ پیگیری حل مسائل از مراجع قانونی
- هشداری درباره میراث سیمین دانشور
- بیانیه ساترا درباره توقف پخش سریال «سووشون»
- واکنش کارگردان به توقیف سریالش و فیلتر نماوا/ نرگس آبیار: در برابر این حذف بیرحمانه، سکوت نخواهیم کرد
- واکنش نماوا به مسدودی پس از عرضه سریال «سووشون»
- پس از انتشار اولین قسمت «سووشون»؛ نماوا فیلتر شد
- واکنش نماوا به اظهارات حسن فتحی؛ کلیه تعهدات سریال «ازازیل» انجام شده/به دنبال ایجاد وفاق بین تهیهکننده و کارگردان هستیم
- ای مرگ بیا که زندگی کشت مرا؛ سریال «ازازیل» و آغازی بر یک پایان
- با انتشار یک متن گلایهآمیز؛ حسن فتحی از «ازازیل» خداحافظی کرد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت
- ۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم-کنسرت «بازی تاج و تخت





