تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 155571

سریال ملکه گدایانقسمت پایانی فصل نخست سریال «ملکه گدایان» چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه از فیلیمو پخش می‌شود.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی فیلیمو، آخرین قسمت از فصل اول سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در حالی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت پخش می‌شود که فصل دوم این سریال نیز آماده پخش است.

«ملکه گدایان» روایت متفاوتی از زندگی کودکان کار در کنار یک داستان معمایی و پر پیچ و خم است که حامد افضلی و امین محمودی فیلمنامه آن را نوشتند و یکی از پربازدیدترین محصولات فیلیمو است که با استقبال مخاطبان همراه شده است.

حسین سهیلی زاده بعد از ساخت سریال «مانکن» در دومین تجربه حضور در نمایش خانگی به سراغ فیلمنامه «ملکه گدایان» رفت تا باز هم همان دغدغه‌های همیشگی‌اش را این بار در قالب داستانی تازه مطرح کند.

باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق، الهام شعبانی و باحضور علی اوجی، با هنرمندی رویا نونهالی و فرزاد فرزین بازیگران این سریال هستند.

«ملکه گدایان» به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه‌ها به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود و تیتراژ ابتدا و انتهای این سریال را روزبه بمانی اجرا کرده است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها