دستور توقیف برنامه «اکنون» با اجرای سروش صحت بعد از انتشار اولین قسمت در شبکه نمایش خانگی، صادر شد.
به گزارش سینماسینما، این برنامه به تهیهکنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان و با حضور علیرضا قربانی ـ خواننده ـ به عنوان اولین مهمان انتشار خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.
حالا سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در نامهای خطاب به مدیرعامل پلتفرم پخشکننده دستور «غیرقابل انتشار» بودن برنامه تا تعیین تکلیف را ابلاغ کرده است.
در متن این نامه که توسط شکوی مقدم در فضای مجازی منتشر شده است، دلایل توقیف برنامه «اکنون» اشاره مجری برنامه (سروش صحت) و مهمان برنامه (علیرضا قربانی) و همچنین اشاره در بخشهای جنبی به صحبتهای محیا ساعدی و همچنین احسان عبدیپور (که در نسخه ارسالی به ساترا این بخشها وجود نداشت) به برنامه «کتاب باز» عنوان و تاکید شده است که مالکیت معنوی این برنامه متعلق به صداوسیماست.
همچنین نامه ساترا به تاریخ ششم آذر ماه، این نکته را یادآوری کرده است که پلتفرم پخشکننده برنامه تعهد داده است که اشاره مستقیم و غیرمستقیم به برنامه «کتاب باز» نداشته باشد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- نگاهی به تازهترین قسمت برنامه «اکنون»؛ سیر و سلوک بازیگری
- بازیگران ترکیهای «هزار و یک شب» چه کسانی هستند؟
- اکران آنلاین «پیرپسر» متوقف شد
- بیانیه «پلتفرم شیدا» درباره ادعای مطرح شده؛ رفتار غیرحرفهای را نمیپذیریم
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- تولد ۸۱ سالگی هوشنگ مرادی کرمانی در «اکنون»
- «فرمول یک» با صدای کیکاووس یاکیده در نمایش خانگی
- امین حیایی در «استخر» جلوی دوربین رفت
- «شغال»؛ دری به سوی فرهنگسازی
- تهیهکننده سریال خبر داد؛ «سووشون» رفع توقیف شد
- تابستانِ ولرم پلتفرمها
- «شکارگاه» به طور مشترک از دو پلتفرم پخش میشود
- بیانیه ساترا درباره توقف پخش سریال «سووشون»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





