قیمت فیلم در شبکه نمایش خانگی از سال ۹۳ افزایش نیافته بود و ادامه فعالیت برای ما و دیگر دوستان بسیار سخت بود. مجبور به افزایش قیمت بودیم.
به گزارش سینماسینما، علی اسدزاده مدیرعامل تصویرگستر پاسارگاد در توضیح افزایش نرخ این شرکت در ارایه فیلم با نرخ ۵۰۰۰ تومان گفت: ما از سال ۱۳۹۳ بعد از افزایش نرخ قیمت فیلم سینمایی «گشت ارشاد» تا کنون هیچ افزایش قیمتی نداشتیم این در شرایطی است که در سال ۱۳۸۶ نرخ محصول شبکه نمایش خانگی دو برابر بلیت سینما بود اما بعد از مدتی به دلیل مدیریتی که در حوزه پخش فیلم های سینمایی درسالن نمایش وجود داشت قیمت بلیت سینما افزایش یافت اما متاسفانه قیمت با توجه به افزایش هزینه های مربوط به توزیع کالا هیچ افزایش قیمتی در این حوزه نداشتیم. ادامه فعالیت برای ما و دیگر دوستان بسیار سخت بود،مجبور به افزایش قیمت بودیم.
وی ادامه داد: شرکت تصویرگستر پاساردگارد برای مخاطبانش اهمیت زیادی قائل است و مخاطب اولویت زیادی برای این شرکت دارد با این مهم که امکان استفاده تبلیغات و زیرنویس تبلیغاتی در زیر فیلم داریم یا می توانیم فیلم را کات کرده و تبلیغ پخش کنیم اما هیچ گاه این کار را انجام نمی دهیم.
اسدزاده درباره افزایش قیمت از سال ۹۵ و سریال شهرزاد گفت: ما برای مخاطبان احترام قائل هستیم وقتی مخاطب از قسمت اول با ما تا قسمت ۲۳ همراه بود دوست نداشتیم بخش هایی از سریال را با قیمت بالاتر خریداری کنند ما برای همه مخاطبینی که با ما در سریال شهرزاد همراه بودند احترام قائل شدیم و قیمت را تغییر ندادیم اما واقعا فعالیت با قیمت ۴۰۰۰ تومان امکان حیات و فعالیت را از ما سلب کرده بود هزینه های آماده سازی DVD با کیفیت به مراتب بالا رفته است و این قیمت ارایه شده ۵۰۰۰ تومان باز هم بخشی از هزینه هایی ما جبران نمی کند
وی در پاسخ به این پرسش که افزایش قیمت تغییر در تعداد مخاطبین و اقبال مخاطب به شبکه غیرمجاز نخواهد داشت گفت: تجربه اثبات کرده است مخاطبینی که فیلم ارجینال را تهیه می کنند هیچ گاه لذت دیدن فیلم ارجینال را با فیلم کم کیفیت تعویض نمی کنند. افزایش قیمت به حدی نیست که مخاطبان تغییر ذائقه دهند. از سوی دیگر مخاطبانی که به رضایت تولید کنندگان کالا و حلال بودن آن توجه دارند هیچ گاه با افزایش قیمت ذائقه شان تغییر نمی کند.
بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» با صدای دالبی و زیرنویس انگلیسی با قیمت ۵۰۰۰ تومان عرضه شد.
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هفت اثر جدید در راه شبکه نمایش خانگی
- اکران «مست عشق» در ۱۰ کشور اروپایی
- آغاز اکران جهانی «مست عشق» از پاییز
- عسگرپور: رئیسجمهور دستور بازنگری دهد/ این مصوبه موجب رانت و انحصار است
- نامه پلتفرمهای نمایش خانگی به رییس جمهور
- رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت: به ازای هر ثانیه نمایش استعمال دخانیات در تولیدات نمایشی، جریمه ۲۱۰ میلیونی اعمال شود
- واکنش نماوا به اظهارات حسن فتحی؛ کلیه تعهدات سریال «ازازیل» انجام شده/به دنبال ایجاد وفاق بین تهیهکننده و کارگردان هستیم
- ای مرگ بیا که زندگی کشت مرا؛ سریال «ازازیل» و آغازی بر یک پایان
- با انتشار یک متن گلایهآمیز؛ حسن فتحی از «ازازیل» خداحافظی کرد
- درآمد ۲۲ هزار میلیاردی اپراتورهای اینترنتی از محل پلتفرمها
- واکنش حسن فتحی به جنجال تبلیغاتی «ازازیل»
- تاکید بر اهمیت کپی رایت فیلمهای خارجی؛ طغیان تهیهکنندگان علیه پخش آگهی در پلتفرمهای نمایش خانگی
- بررسی «ازازیل» و «انجمن اشباح» در شورای صدور مجوز ساترا
- درباره «بازنده» / لبه تاریکی
- تهیهکننده سینما مطرح کرد: کوچ سینماگران حرفهای به پلتفرمها و فیلمهایی که تعطیل میشوند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





