تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۲۹ - ۲۲:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192958

خون، عدالت، قضاوت و حتی عشق چند کلیدواژه‌‎ای‌اند که می‌شود رد آن را در تیزرهای جدیدترین ساخته حامد عنقا که برای اولین بار در مقام کارگردان در سریال «گناه فرشته» حاضر شده، دید.

به گزارش سینماسینما، این مجموعه ظاهراً چند ویژگی جالب توجه دارد، شهاب حسینی در نقش وکیلی که به خون‌خواهی دختری به اسم فرشته برخاسته، در کنار خرده داستان‌هایی که طبق اخبار و تصاویر منتشر شده، می‌توانند در صورت ایجاد گره‌های درست داستانی سریالی خوش‌ریتم را شکل دهند.
ناگفته نماند که شهاب حسینی پیش از این سریال هم در مقام یک پلیس دایره جنایی در سریال «پوست شیر» و پیش‌تر در سریال «پلیس جوان» نقش پلیس را بازی کرده بود و حالا تماشای آقای بازیگر در قامت یک وکیل از آن اتفاقاتی است که می‌تواند به عنوان برگ برنده‌ سریال تصویر تازه‌ای را از او ارائه دهد.

از سوی دیگر خط داستانی که تا به اینجا می‌شود از این مجموعه برداشت کرد، در نگاه اول تا حدی یادآور سریال «پوست شیر» و هیجانی است که در آن اثر شکل گرفته بود اما قضاوت در این باره هنوز زود است و شاید بتوان گفت که با توجه به همان چند کلیدواژه‌ای که به آن اشاره شد، «گناه فرشته» به احتمال زیاد مسیر تازه‌ای را پیش گرفته و دنبال خواهد کرد. مثلاً با پی رنگ پررنگ‌تری از عشق که در یکی از تیزرها به چشم می‌خورد و از رابطه ناگفته‌ بین وکیل و موکل می‌گوید یا دو راهی سخت قضاوت برای گفتن از عدالت و موارد دیگری از این دست که می‌توان رد آن را در تصاویر و تیزرهای منتشر شده تا حدی دنبال کرد.

«گناه فرشته» درباره ماجرای اتهام به دختری به نام فرشته است. فرشته که به قتل یک مرد متهم شده، در دادگاه محاکمه می‌شود و در تلاش است تا بی‌گناهی خود را ثابت کند. این خط داستانی به همراه آنچه تا امروز از این سریال منتشر شده نشان‌دهنده این است که با سریالی پر التهاب مواجه هستیم که داستان‌های تو در تویی خواهد داشت.
در این سریال پردیس پورعابدینی نقش فرشته را ایفا می‌کند و امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، دیبا زاهدی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، فخرالدین صدیق شریف و نفس بازغی از دیگر بازیگرانی‌اند که در «گناه فرشته» حضور دارند، سریالی که قرار است از شب یلدا در فیلیمو پخش خود را آغاز کند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

 

آخرین ها