فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی برنامه جدید سینماآنلاین فیلمنت است.
به گزارش سینماسینما، بخش سینماآنلاین فیلمنت با فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی که فیلمنامه آن را به طور مشترک با رضا عطاران نوشته است، بهروز میشود. این فیلم سهشنبه ۱۸ دی ساعت ۲۰ در فیلمنت اکران آنلاین خود را شروع میکند.
«قیف» به تازگی اکران خود در سینماها را به پایان رسانده است.
فیلم «قیف»، روایت ماجراهایی عاشقانه بین چند انسان و غیرانسان است که مدام در معرض خطر قرار میگیرند. در خلال این موقعیتها، موضعی انتقادی هم به وضعیت جامعه دارد. قیف مخفف اسم شخصیت رضا عطاران است؛ کسی که از سیارهای به نام هیرکانی به زمین آمده، عاشق شده و سر سفره عقد نشسته، این موجود فرازمینی، گرفتار دشمنان قبیله خود هیرکانیها میشود و نزدیک است که به شکل گربه درآید.
این فیلم کمدی با بازی رضا عطاران، فریده سپاه منصور، گیتی معینی، رضا نیک خواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر، محمود نظرعلیان، علی باباجانی، شبنم گودرزی، حسین عابدینی، حمید رضا دشتی و عباس جمشیدیفر ساخته شده است.
پس از فیلمهای «خواب تلخ» و «آتشکار»، امیریوسفی «آشغالهای دوست داشتنی» را در سال ۱۳۹۱ ساخت و بعد از دوازده سال «قیف» چهارمین فیلم اوست که سعید ملکان تهیه کنندگی کرده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به خاطر یک نقد طنزآمیز؛ شورایعالی تهیهکنندگان از محسن امیریوسفی شکایت کرد
- واکنش آقااسفندیار به بیانیه شورایعالی تهیه کنندگان در مورد پروانه ساخت
- اکران آنلاین «پیرپسر» متوقف شد
- «اجل معلق»؛ میان زمین و آسمان
- اکران آنلاین فیلم «پیر پسر» آغاز شد
- محسن امیریوسفی: روزی در این مملکت دادگاه رسیدگی به جنایات فرهنگی تشکیل میشود
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- بازگشت آقااسفندیار با واکنش به بیانیه هیات انتخاب کمیته اسکار
- «وحشی»؛ اولین حضور سریالهای ایرانی در تورنتو
- برای اولینبار در ایران؛ نسخه ترمیم شده «باشو غریبه کوچک» در شبکه نمایش خانگی منتشر شد
- «آه سرد» آنلاین اکران میشود
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- «خانواده خلج» به اکران آنلاین رسید/ نمایش ۳ انیمیشن در سالن حقیقت
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- «سودابه» آنلاین اکران میشود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





