تهیهکننده سریال «شهرزاد» درباره این موضوع که مدتی است برخی رسانهها پایان سریال «شهرزاد» را اعلام میکنند و صحت آن را به مصاحبه یکی از بازیگران این سریال ارجاع میدهند، توضیح داد: یکی از بازیگرهای سریال مصاحبهای انجام داد و پایان سریال را درست یا اشتباه اعلام کرد؛ در ماهیت صحبتهای ایشان هیچ شکی نیست، ولی اینکه ماهیت حرفهای ایشان نزدیک به واقعیت است یا نه را مردم به زودی متوجه میشوند؛ این موضوع توهین به من نبود، بلکه توهین به مردمی بود که این سریال را پیگیری میکنند.
به گزارش سینماسینما، او عملکرد این بازیگر را غیرحرفهای دانست و گفت: حتماً در آینده افرادی که با ایشان همکاری خواهند داشت، به این عملکرد او توجه میکنند؛ چراکه ممکن است ایشان آسیب مالی و اعتباری به کار وارد کند.
محمد امامی، درباره عملکرد برخی رسانهها درخصوص انتشار مطالبی درباره پایان سریال «شهرزاد» اظهار کرد: رسانهها و روزنامههایی که این موضوع را به عنوان یک دستآورد در صفحه اصلیشان منتشر کردند، تلاش کردند تا از اعتبار «شهرزاد» برای خودشان اعتبار بخرند. رسانههایی که در میان مردم و اهالی رسانه اعتباری ندارند و قلم آنها طرفداری ندارد، از این طریق تلاش کردند تا مخاطبانِ نداشته یا از دسترفتهشان را جذب کنند. خوشحالم که سریال «شهرزاد» که از تمام عوامل این سریال بزرگتر است، آنقدر معتبر است که روزنامهای برای به دست آوردن اعتبار در صفحه اصلی به این موضوع میپردازد.
تهیهکننده سریال «شهرزاد» در ادامه سخنانش اعلام کرد که سری دوم این سریال، رقیبی برای سری اول خواهد بود و اگر تولید سری دوم، دو سال هم به طول بینجامد، صبر میکنند تا کالایی باکیفیتتر از «شهرزاد ۱» تحویل مخاطبان دهند.
او در پاسخ به این پرسش که آیا برای جلوگیری از وقفه زیاد و به دنبال آن از دست دادن برخی از مخاطبان، احتمال تولید و پخش همزمان «شهرزاد ۲» وجود دارد؟ اظهار کرد: اصلاً؛ هر چقدر هم که وقفه بیافتد، ما کل کار را تصویربرداری میکنیم تا حتی یک ساعت هم در تحویل کالا به مردم بد قولی نکنیم. به هیچ وجه تعهدمان به مردم را فدای هیچ مصلحتاندیشی نمیکنیم، حتی اگر این کار باعث ریزش مخاطب شود. آبرو چیزی است که به زحمت به دست آورده میشود و حاضر نیستیم به راحتی مخاطبمان را از دست دهیم.
سریال «شهرازد ۱» پس اتمام کامل تصویربرداری توزیع شد و در توزیع به مخاطبان با بدقولی همراه نشد. دوشنبه هر هفته در اختیار مخاطبان قرار میگیرد.
او در ادامه مطلب بالا توضیح داد که همزمانی توزیع و تولید سریال، هم تیم تولید را تحت تاثیر قرار میدهد و هم تیم پخشکننده تحت فشار قرار میگیرند؛ قطعاً مردم این فشار را در کیفیت کار تولید شده احساس میکنند؛ بنابراین اگر تولید «شهرزاد ۲»، دو سال هم طول بکشد، صبر میکنیم تا کالایی با کیفیتتر از «شهرزاد ۱» تحویل مخاطب دهیم.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به مناسبت سپندارمذگان روز عشاق ایرانى، خطاب به سه شخصیت سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگى
- سرپرست دفتر نمایش خانگی: لیست سیاه در انتظار تهیهکنندگان متخلف در نمایش خانگی است
- قاضی دادگاه بانک سرمایه: پولشویی در سریال «شهرزاد» در آینده مشخص خواهد شد
- میزان دستمزد ستارههای «شهرزاد» چقدر بود؟
- از شریعتی تا شهرزاد/یادداشتی از سید رضا صائمی
- بررسی تکنیکهای به کار رفته در سریال شهرزاد/طنز بی قانون
- حسن فتحی از ساخت «بامداد خمار» انصراف داد
- توضیحات حسن فتحی درباره «شهرزاد»/ فصل چهارم ساخته خواهد شد؟
- فیلم/ شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در آخرین کلیپ عاشقانه «شهرزاد»
- قسمت آخر «شهرزاد» هفته آینده پخش می شود
- انتقاد رامین ناصرنصیر از شوخیهای خجالتآور روی صحنه تئاتر
- صدور پروانه ساخت و نمایش برای ۱۲ اثر در شبکه نمایش خانگی
- عکسی از گریم اصلی ترانه علیدوستی در سریال «شهرزاد»
- جزییات ماجرای اختلاف محسن چاوشی و سینا سرلک در «دورهمی»
- فیلم/ اولین تیزر فصل سوم «شهرزاد» منتشر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





