جولین مور و تیلدا سوئینتن در فیلم جدید پدرو آلمادوار با عنوان «اتاق همسایه» بازی خواهند کرد.
به گزارش سینماسینما، جولین مور و تیلدا سوئینتن بازیگر فیلم جدید پدرو آلمادوار با عنوان «اتاق همسایه» خواهند بود.
پدرو آلمادوار این راز را فاش کرد تا سرانجام ۲ بازیگر بینالمللی که در فیلم جدید او با عنوان «اتاق همسایه» بازی خواهند کرد، به صورت رسمی معرفی شوند. پس از تلاش ناموفق برای ساخت «کتابچه راهنمای زنان نظافتچی» و ۲ فیلم کوتاه ساخته شده در سالهای اخیر یعنی «صدای انسان» و «راه عجیب زندگی»، این ۲ بازیگر به اولین فیلم بلند آلمادوار به زبان انگلیسی جان میدهند.
سوئینتن یکی دوبار جسته و گریخته خبر داده بود که در فیلم جدید آلمادوار حضور خواهد داشت، اما معلوم نبود چه کسی او را در این فیلم که نام بازیگر مرد آن نیز مشخص بود، همراهی میکند. جان تورتورو یکی از اعضای ثابت فیلمهای برادران کوئن، از قبل به عنوان بازیگر این فیلم معرفی شده بود.
در بیانیه منتشر شده توسط کمپانی سازنده «ال دسو»، اولین خلاصه فیلمی که کارگردان از آن به عنوان «داستان یک مادر بسیار ناکامل و یک دختر کینهتوز که به دلیل یک سوءتفاهم بزرگ از هم جدا شدهاند» یاد کرده چنین بیان شده است: مادر گزارشگر جنگ خواهد بود و این نقشی است که متعلق به سوئینتن است-که قبلاً با آلمادوار در «صدای انسان» کار کرده است. جولین مور در نقش دوست مادر و صندوقچه درد و تلخی هر ۲ ظاهر میشود.
آلمادوار هم اولین سرنخها درباره فیلم جدیدش را چنین داده است: فیلم درباره ظلم بی حد و حصر جنگها است، درباره روشهای بسیار متفاوتی که ۲ نویسنده با آن به واقعیت نزدیک میشوند و درباره آن مینویسند و درباره مرگ و دوستی به عنوان بهترین متحدان برای مبارزه با وحشت صحبت میکند.
فیلمبرداری «اتاق همسایه» ماه مارس در مادرید و نیویورک آغاز میشود. مور و سوئینتن اکنون هر ۲ در اسپانیا هستند و مشغول خواندن فیلمنامه و اولین تمرینهایی که بخش اساسی از روند کارگردانی آلمادوار است. هنوز روشن نیست دیگر بازیگران فیلم چه کسانی خواهند بود.
این فیلم یکی از چندین فیلم مهم اسپانیایی خواهد بود که سال ۲۰۲۴ شکل میگیرد و نوید اکران در سال ۲۰۲۵ را میدهد.
منبع: مهر به نقل از انترتینمنت ویکلی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درباره «اتاق بغلی» اثر پدرو آلمودووار/ مرز باریک دوستی و مرگ زیر جهانی از زندگی و رنگ
- ونیز هشتاد و یکم به پایان راه رسید/ اسامی برگزیدگان
- شیر طلای ونیز به آلمادوار رسید
- در حال و هوای جشنواره ونیز/ انتظارها از آلمادوار بالا بود، اما…
- تیم برتون از جشنواره لومیر جایزه گرفت/ عشق به هیولاها و آفرینش
- «ساعتها» در سینماتک خانه هنرمندان اکران و بررسی میشود
- لیلا حاتمی داور جشنواره ونیز شد
- ایتن هاک و پدرو پاسکال مقابل دوربین آلمادوار/ یک وسترن نیمساعته
- معرفی برندگان پلاتینو/ خاویر باردم و پنهلوپه کروز جایزه گرفتند
- دوستی خاله خرسه و هجو اجتماعی/ نگاهی به فیلم «وقتی دنیا را نجات دادی»
- «مادران موازی»؛ نگاهی انتقادی به بخشی از تاریخ اسپانیا
- «ساعتها»؛ ایستادن در نقطه آغاز پریشانی
- پدرو آلمادوار؛ کارگردانی که فیلم ساختن در او یک نیاز فیزیولوژیکی بود
- روایت پدرو آلمودوار از «رنج و شکوه» / قصهگویی پرشور با ذهن خسته از جهان
- مردی که بازیگری برایش یک حرفه نبود، شیوه زندگی بود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





