تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 64260
نخستین تصویر از کیت هرینگتون در «باروت/ Gunpowder»؛ درام سه قسمتی تازه بی‌بی‌سی، منتشر شد.

به گزارش سینماسینما، کیت هرینگتون این روزها بیش از هر چیز برای بازی در نقش کاراکتر جان اسنو در سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت»‌ شناخته می‌شود. او در مینی سریال «باروت» کنار لیو تایلر نقش آفرینی کرده است.

«باروت» تریلری تاریخی است که داستان آن در جریان توطئه ترور جیمز یکم پادشاه انگلستان در قرن هفدهم میلادی شکل می‌گیرد. ماجرای ترور جیمز یکم در تاریخ بریتانیا به «توطئه باروت» مشهور است و در آن بنا بود ساختمان مجلس انگلستان منفجر شود.

کیت هرینگتون در «باروت» نقش شخصیتی به نام رابرت کتسبی طراح اصلی نقشه ترور را بازی می‌کند. لیو تایلر نیز نقش آن واکس را بازی می‌کند. واکس از خویشاوندان کتسبی است و ناخواسته در ماجرای ترور درگیر می‌شود.

تام کولن بازیگر «دانتون ابی» در کنار پیتر مولان،‌ ادوارد هولکرافت و درک ریدل دیگر بازیگر «باروت» را تشکیل می‌دهند. در تریلر منتشر شده از «باروت» کیت هرینگتون در جایگاه راوی داستان از نقشه‌اش برای قتل پادشاه و تخریب مجلس انگلستان می‌گوید.

نویسنده فیلمنامه «باروت» رونان بنت است و کارگردانی آن را جی بلکسون بر عهده دارد. هرینگتون یکی از تهیه‌کنندگان این اثر در مشارکت با بی‌بی‌سی است.

منبع: خبرآنلاین به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها