تامایو پری بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» بر اثر حمله کوسه در ۴۹ سالگی درگذشت.
به گزارش سینماسینما، تامایو پری، بازیگر فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» که در اصل موجسوار و نجات غریقی قابل بود، بر اثر حمله کوسه در هاوایی درگذشت. او ۴۹ ساله بود.
در حالی که پری پس از حمله کوسه توسط امدادگران به ساحل آورده شد، اما شانسی برای نجات نداشت و در همانجا مرگ وی اعلام شد.
از پری به عنوان یک موج سوار حرفه ای یاد شده که در سراسر جهان شناخته شده بود.
پری به عنوان بازیگر نقشهای کوچکی در سال ۲۰۱۱ در چهارمین فیلم «دزدان دریایی کاراییب» با عنوان «سوار بر امواج ناشناخته» بازی کرده بود و بازیگر فیلم های دیگری چون «بلوکراش» در سال ۲۰۰۲ و «هاوایی فایو او» در سال ۲۰۱۱ بود.
او از جولای ۲۰۱۶ به عنوان نجات غریق مشغول کار بود و بیش از یک دهه بود که به طور حرفه ای موج سواری می کرد.
ریک بلانگیاردی، شهردار هونولولو از مرگ پری به عنوان ضایعه ای غم انگیز یاد کرد و گفت: تامایو یک آبنورد افسانهای و بسیار مورد احترام بود.
مقامات ایمنی اقیانوس گفتند که پوسترهای هشدار دهنده کوسه پس از حمله در منطقه نصب شد.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





