کمپانی سونی تاریخ اکران چهارمین قسمت از سری فیلمهای «مرد عنکبوتی» با بازی تام هالند در نقش اصلی را اعلام کرد.
به گزارش سینماسینما، کمپانی سونی اعلام کرد که «مرد عنکبوتی» ۲۴ جولای ۲۰۲۶ دوباره به سینماها میآید و تام هالند برای قسمت چهارم این فیلم که هنوز عنوانی ندارد، به نقش خود بازمیگردد و دِستین دانیل کرتون هم کارگردان آن خواهد بود.
هالند آخرین بار در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در سال۲۰۲۱ به عنوان مرد عنکبوتی ظاهر شد، فیلمی که با موضوع چندجهانی، علیرغم چالشهای ناشی از پاندمی کرونا توانست ۱.۹۱۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کند.
هالند پیش از این در فیلمهای «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (۲۰۱۷) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (۲۰۱۹) نقشآفرینی کرده و در فیلمهای «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (۲۰۱۶)، «انتقامجویان: جنگ بینهایت» (۲۰۱۸) و «انتقامجویان: پایان بازی» (۲۰۱۹) نیز حضور داشته است.
انتظار میرود هالند سال آینده مقابل دوربین «مرد عنکبوتی» جدید برود، سالی که برای او بسیار شلوغ خواهد بود. او همچنین در حال فیلمبرداری فیلم جدید کریستوفر نولان خواهد بود و ممکن است نقشی در فیلم «انتقامجویان: روز قیامت» از استودیوهای مارول نیز ایفا کند.
به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی سونی کنترل حقوق فیلم شخصیت سینمایی مرد عنکبوتی را در اختیار دارد، در حالی که استودیوهای مارول متعلق به دیزنی، این فیلمها را بهطور مشترک با سونی تولید میکنند. این همکاری تاریخی در سال۲۰۱۵ به امضا رسید و به مرد عنکبوتی اجازه داد تا وارد دنیای سینمایی مارول شود.
تام هالند در سال ۲۰۲۶ و یک هفته قبل از اکران «مرد عنکبوتی۴»، با فیلم جدید ساخته کریستوفر نولان محصول یونیورسال که در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ اکران میشود، بر روی پرده بزرگ خواهد بود. در صورتی که او یکی از بازیگران فیلم «روز قیامت» مارول نیز هست و این فیلم از تاریخ اول می ۲۰۲۶ نیز در سینماها خواهد بود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فیلمی با بودجه حدودی ۲۵۰ میلیون دلار؛ «اودیسه» نولان به نیمه راه رسید
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- اپل دستور ساخت داد؛ دنباله فیلم «گرگها» با بازی جورج کلونی و برد پیت
- «مرد عنکبوتی» آنی را برد/ معرفی بهترین انیمیشنهای سال
- فروش میلیون دلاری کتاب «مرد عنکبوتی»
- پدر «مرد عنکبوتی» از دنیا رفت/ مرگ یکی از نمادهای مارول
- پدر «مارول» به آنتن بازمیگردد/ مستندی برای ۱۰۰ سالگی استن لی
- وقتی ارشا اقدسی آرزوی کودکان را برآورده کرد
- بازگشت آلفرد مولینا به فیلم «مرد عنکبوتی»
- جدیدترین «مرد عنکبوتی» میلیاردی شد
- نویسنده «مرد عنکبوتی» درگذشت
- واکنش اسپایکلی به یک شایعه/ اسپینآف «مرد عنکبوتی» را نمیسازم
- بازیگر «مرد عنکبوتی» و «ساینفلد» درگذشت
- معرفی نامزدهای جایزه ستاره نوظهور بفتا/ یادآوری برخی برندگان دورههای پیشین
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





