کمپانی سونی تاریخ اکران چهارمین قسمت از سری فیلمهای «مرد عنکبوتی» با بازی تام هالند در نقش اصلی را اعلام کرد.
به گزارش سینماسینما، کمپانی سونی اعلام کرد که «مرد عنکبوتی» ۲۴ جولای ۲۰۲۶ دوباره به سینماها میآید و تام هالند برای قسمت چهارم این فیلم که هنوز عنوانی ندارد، به نقش خود بازمیگردد و دِستین دانیل کرتون هم کارگردان آن خواهد بود.
هالند آخرین بار در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در سال۲۰۲۱ به عنوان مرد عنکبوتی ظاهر شد، فیلمی که با موضوع چندجهانی، علیرغم چالشهای ناشی از پاندمی کرونا توانست ۱.۹۱۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کند.
هالند پیش از این در فیلمهای «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (۲۰۱۷) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (۲۰۱۹) نقشآفرینی کرده و در فیلمهای «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (۲۰۱۶)، «انتقامجویان: جنگ بینهایت» (۲۰۱۸) و «انتقامجویان: پایان بازی» (۲۰۱۹) نیز حضور داشته است.
انتظار میرود هالند سال آینده مقابل دوربین «مرد عنکبوتی» جدید برود، سالی که برای او بسیار شلوغ خواهد بود. او همچنین در حال فیلمبرداری فیلم جدید کریستوفر نولان خواهد بود و ممکن است نقشی در فیلم «انتقامجویان: روز قیامت» از استودیوهای مارول نیز ایفا کند.
به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی سونی کنترل حقوق فیلم شخصیت سینمایی مرد عنکبوتی را در اختیار دارد، در حالی که استودیوهای مارول متعلق به دیزنی، این فیلمها را بهطور مشترک با سونی تولید میکنند. این همکاری تاریخی در سال۲۰۱۵ به امضا رسید و به مرد عنکبوتی اجازه داد تا وارد دنیای سینمایی مارول شود.
تام هالند در سال ۲۰۲۶ و یک هفته قبل از اکران «مرد عنکبوتی۴»، با فیلم جدید ساخته کریستوفر نولان محصول یونیورسال که در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ اکران میشود، بر روی پرده بزرگ خواهد بود. در صورتی که او یکی از بازیگران فیلم «روز قیامت» مارول نیز هست و این فیلم از تاریخ اول می ۲۰۲۶ نیز در سینماها خواهد بود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فیلمی با بودجه حدودی ۲۵۰ میلیون دلار؛ «اودیسه» نولان به نیمه راه رسید
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- اپل دستور ساخت داد؛ دنباله فیلم «گرگها» با بازی جورج کلونی و برد پیت
- «مرد عنکبوتی» آنی را برد/ معرفی بهترین انیمیشنهای سال
- فروش میلیون دلاری کتاب «مرد عنکبوتی»
- پدر «مرد عنکبوتی» از دنیا رفت/ مرگ یکی از نمادهای مارول
- پدر «مارول» به آنتن بازمیگردد/ مستندی برای ۱۰۰ سالگی استن لی
- وقتی ارشا اقدسی آرزوی کودکان را برآورده کرد
- بازگشت آلفرد مولینا به فیلم «مرد عنکبوتی»
- جدیدترین «مرد عنکبوتی» میلیاردی شد
- نویسنده «مرد عنکبوتی» درگذشت
- واکنش اسپایکلی به یک شایعه/ اسپینآف «مرد عنکبوتی» را نمیسازم
- بازیگر «مرد عنکبوتی» و «ساینفلد» درگذشت
- معرفی نامزدهای جایزه ستاره نوظهور بفتا/ یادآوری برخی برندگان دورههای پیشین
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





