تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81646

کوئنتین تارانتینو با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بسیار خوشحال است که تیمی پویا متشکل از دی‌کاپریو و پیت را با هم در قالب یک فیلم در برابر دوربین خود خواهد داشت.
به گزارش سینماسینما، تارانتینو کارگردان آمریکایی اعلام کرد سال‌هاست دارد روی فیلمنامه فیلم جدیدش کار می‌کند و در حالی که بیشتر عمرش را در لس‌آنجلس گذرانده که شامل رویداد ۱۹۶۹ نیز می‌شود، خیلی خوشحال است که از حضور ۲ بازیگر توانا در فیلمش بهره می‌برد.

تارانتینو در این بیانیه نوشته وقتی حادثه کشته شدن شارون تیت رخ داد او هفت سال داشت و اکنون بسیار خوشحال است که رویدادی از لس آنجلس و هالیوود را که پیشتر کسی به سراغ آن نرفته بود، روایت می‌کند و خیلی خوشحال‌تر است که تیمی پویا متشکل از دی‌کاپریو و پیت برای ایفای نقش ریک و کلیف دارد.

این فیلم وقایع سال ۱۹۶۸ و پس از آن را تصویر می‌کند؛ وقتی شارون تیت بازیگر هالیوودی و باردار که همسر رومن پولانسکی کارگردان بود، بر اثر حمله گروهی از اعضای خانواده منسون به خانه‌اش کشته شد.

پیش رفتن این پروژه برای تارانتینو بسیار مهم است زیرا اوما تورمن بازیگر فیلم «بیل را بکش» به تازگی از رفتار خطرناک تارانتینو با او در طول فیلمبرداری آن فیلم شکایت کرده بود و کارگردان مجبور شد تا چندین بار از وی عذرخواهی کند و درعین حال برای دوستی‌اش با هاروی واینستین نیز طلب بخشش کند.

برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو هر یک به تنهایی پیش از این با تارانتینو همکاری کرده بودند اما تا کنون در قالب یک فیلم با هم ظاهر نشده بودند. پیت بازیگر فیلم ۲۰۰۹ تارانتینو یعنی «لعنتی‌های بی آبرو» درباره نازی‌ها بود و دی کاپریو نیز در فیلم «جانگوی از بند رها شده» در سال ۲۰۱۲ که فیلمی درباره برده‌داری بود در برابر دوربین این کارگردان قرار گرفته بود. هر ۲ فیلم با تحسین روبه رو و راهی اسکار شده بودند.

فیلم جدید تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» قرار است ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران شود.

منبع: مهر به نقل از ددلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها