تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 63932
  با گذشتن بیش از دو دهه از وقتی که دو قتل حل‌نشده آینده موسیقی هیپ‌هاپ را تغییر داد، شبکه فاکس می‌خواهد در مورد این قتل‌ها در برنامه‌ای تحقیق کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، شبکه فاکس در حال آماده کردن یک برنامه ویژه بررسی و تحقیقات جنایی است تا به تحقیق در مورد قتل‌های توپاک شاکور و بیگی اسمالز رپرهای تاریخ‌ساز بپردازد که هنوز حل‌نشده باقی مانده‌اند.

برنامه «چه کسی به بیگی و توپاک شلیک کرد؟» با هدایت آیس-تی و سوله‌داد اوبراین روی آنتن خواهد رفت و روز بیست‌وچهارم سپتامبر پخش خواهد شد. این برنامه ویژه تلویزیونی ۲۰ سال پس از این ساخته می‌شود که این دو قتل بدنام صورت گرفت و دنیای هیپ‌هاپ و رپ را برای همیشه تغییر داد.

توپاک شاکور که یکی از تاثیرگذارترین و بحث‌برانگیزترین چهره‌های موسیقی رپ آمریکا بود، در ماه سپتامبر سال ۱۹۹۶ در یک تیراندازی خیابانی داخل ماشینش به قتل رسید. اسمالز،‌ دیگر چهره مهم موسیقی رپ که نام اصلی‌اش کریستوفر جورج لاتور والاس بود هم به شیوه‌ای مشابه توسط یک مهاجم ناشناس در ماه مارس سال ۱۹۹۷ کشته شد.

برنامه تلویزیونی ویژه «چه کسی به بیگی و توپاک شلیک کرد؟» توسط کمپانی کریتیکال کانتنت تهیه شده است. آیس-تی، اوبراین، تام فورمن، دیوید متزلر،‌ جان بایر، برد بیشاپ و حورحه هینویوسا تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها