تام هنکس شیوه کارگردانی کلینت ایستوود را به رفتار گلهداران تشبیه کرد.
به گزارش سینماسینما، هنکس در فیلم «سالی» به کارگردانی کلینت ایستوود نقش کاپیتان چلسی سالنبرگر را بازی میکند. سالنبرگر سال ۲۰۰۹ با فرود آوردن هواپیما در رودخانه هادسن جان مسافران را نجات داد.
هنکس در برنامه گراهام نورتون درباره شیوه کارگردانی کلینت ایستوود گفت: «او با بازیگران همانند اسب برخورد میکند چون زمانی که خودش سالها پیش در یک سریال وسترن بازی میکرد، کارگردان داد میزد: «اکشن» و همه اسبها شروع به دویدن میکردند. بنابراین زمانی که او در جایگاه کارگردان قرار میگیرد با صدای نرمی میگوید :«خیلی خوب، شروع کنید» و به جای اینکه داد بزند: «کات» میگوید : «دیگه کافیه» که البته خیلی مرعوبکننده است.» او در ادامه افزود: «قطعا هیچکس دوست ندارد با یکی از آن نگاههای ایستوود روبهرو شود.»
بازیگر «فارست گامپ» درباره حضور چلسی سالنبرگر واقعی در صحنه فیلمبرداری هم صحبت کرد. او از دقت بالای او در مراحل ساخت فیلم گفت و اشاره کرد که سالنبرگر حتی به دیر حاضر شدن ایستوود در صحنه فیلمبرداری هم انتقاد کرده بود.
تام هنکس و کلینت ایستوود درباره انتخابات ریاستجمهوری آمریکا دیدگاهی کاملا متضاد همدیگر دارند. در حالی که هنکس از هواداران حزب دموکرات به شمار میرود، کلینت ایستوود همواره یکی از نمادهای حزب جمهوریخواه بوده است.
ایستوود در ماه اوت در هواداری از ادبیات نژادپرستانه ترامپ گفته بود: «امروز مردم به راحتی همدیگر را به نژادپرستی و مواردی مانند آن متهم میکنند. زمان ما این حرفها را نشانه نژادپرستی نمیدانستند.»
تام هنکس نیز پس از پیروزی ترامپ در انتخابات خطاب به هواداران ناامید کلینتون گفته بود: «ما به جلو حرکت میکنیم. اگر این کار را نکنیم درباره ما چه میگویند؟»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «فریبخورده»؛ همچون شیاطینی از خواب بیدار شده که دنبال طعمه میگردند
- در ۹۵ سالگی؛ کلینت ایستوود، فیلم جدیدش را میسازد
- فرشته سقوط کرده/ نگاهی به فیلمنامه «هیات منصفه شماره ۲» با بررسی عناصر مشترک درامهای دادگاهی
- ۱۲ نقشی که برنده اسکار شدند اما قرار بود به بازیگران دیگری داده شوند
- درباره فیلم جدید رابرت زمکیس/ «اینجا»؛ یک قرن را طی می کند، اما بدون حرکت دوربین
- «اینجا»؛ سفری خلاقانه در زمان و مکان
- با یک کمپین کوچک برای فیلم ایستوود؛ کمپانی برادران وارنر «هیئت منصفه شماره۲» را وارد اسکار میکند
- با اکرانی محدود؛ وداع نه چندان شکوهمند ایستوود با سینما
- اکران فیلم کلینت ایستوود و احتمال وداع با دنیای فیلمسازی
- یاران «فارست گامپ» برمیگردند/ اکران «اینجا» رابرت زمکیس در پاییز
- زمانهی قحطی فیلم خوب/ به جای بهترینها، بدترین فیلمهای ۲۰۲۲
- فوت بازیگر «پیانیست» و «نجات آقای بنکس»/ رونان ویبرت درگذشت
- زمان اکران «شهر سیارکی» مشخص شد
- تیم برتون از جشنواره لومیر جایزه گرفت/ عشق به هیولاها و آفرینش
- تام هنکس رماننویس شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





