تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 194918

تام کروز در فیلم بعدی الخاندرو جی ایناریتو بازی می‌کند.

به گزارش سینماسینما، تام کروز بازیگر فیلم بعدی الخاندرو گونزالس ایناریتو برای کمپانی برادران وارنر و لجندری شد.

این ۲ کمپانی در حال مذاکره برای ساخت فیلمی به کارگردانی آلخاندرو ایناریتو با بازی تام کروز هستند. این پروژه که نخستین فیلم انگلیسی زبان ایناریتو پس از فیلم «بازگشته از گور» با بازی لئوناردو دی کاپریو در سال ۲۰۱۵ است، هنوز عنوانی ندارد.

ایناریتو این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای می‌سازد که سال ۲۰۲۳ با سابینا برمن و همچنین الکساندر دینلاریس و نیکولاس جیاکوبون، نویسندگان همکار او در فیلم «بردمن»، نوشته است. وی یک دهه بعد با این گروه همراه می‌شود و تهیه‌کننده و کارگردان فیلم هم خواهد بود.

این اولین فیلم کروز پس از اعلام همکاری استراتژیک او با برادران وارنر در ماه گذشته است.

این پروژه به عنوان یک پروژه کاملاً محرمانه جلو می‌رود و از جزییات طرح چیزی فاش نشده است. آنچه مشخص است این است که این کارگردان برنده اسکار در هفته‌های اخیر با چند بازیگر منتخب ملاقات داشته که کروز یکی از اولین آنهاست. این بازیگر سرشناس مشتاق یافتن پروژه بعدی‌اش بود و وقتی متوجه شد این کارگردان در حال کار برای شکل دادن به فیلم بزرگ بعدی خود است، به سرعت به ملاقات ایناریتو رفت.

شکل گرفتن این پروژه با امضای قرارداد شراکت استراتژیک کروز با کمپانی برادران وارنر معنای بیشتری می‌یابد تا چیزی بدیع بر بزرگترین صفحه‌های نمایش سراسر جهان دیده شود.

این فیلم اولین فیلم استودیویی بزرگ ایناریتو پس از کارگردانی «بازگشته از گور» است که نه تنها در گیشه جهانی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروخت، بلکه دومین جایزه پیاپی اسکار بهترین کارگردانی و اولین جایزه اسکار لئوناردو دی کاپریو برای بازیگری را به همراه داشت. وی پس از آن سال ۲۰۲۲ «باردو» را به زبان اسپانیایی ساخت.

تام کروز در حالی که دهه گذشته را صرف ساختن فیلم‌های پرفروشی مانند فیلم‌های مجموعه «ماموریت غیرممکن» و «تاپ گان: ماوریک» کرده است اما در عین حال در طول دوران کاری‌اش از به چالش کشیدن خود با کارگردان‌های درجه یکی مانند استنلی کوبریک و پل توماس اندرسون ابایی نداشته است. کروز که هرگز برنده جایزه اسکار نشده تا به حال ۴ بار نامزدی این جایزه را کسب کرده که ۳ مورد آنها برای بازیگری بوده است. شاید با توجه به سابقه ایناریتو در کسب اسکار برای بازیگران فیلم‌هایش، این بار نوبت کروز برای بردن این جایزه باشد.

منبع: مهر به نقل از ددلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها