«کوین اسپیسی» اعلام کرد برای تامین هزینه صورت حسابهای قانونی برای دفاع از خود در برابر اتهامات اخلاقی، خانه خود را به حراج گذاشته است.
به گزارش سینماسینما، «کوین اسپیسی» در یک گفتگو در شبکه اجتماعی یوتیوب با پیرز مورگان ضمن اعتراف به این که در گذشته در مواقعی در روابط خود از حد ومرزها عبور میکرده است، عنوان کرد برای پرداخت هزینههای حقوقی دفاع از خود در برابر اتهامات سوء رفتار اخلاقی، خانه خود در «بالتیمور» را به حراج گذاشته است.
«اسپیسی» از زمان ساخت سریال «خانه پوشالی» در سال ۲۰۱۲ به خانهای در بالتیمور آمریکا نقل مکان کرده است.
به گزارش گاردین، او در پاسخ به دلیل فروش خانهاش گفت: «نمیتوانم قبوض مرتبط با فرآیندهای حقوقیام در چند مدت اخیر را پرداخت کنم. چند بار فکر میکردم برای اعلام ورشکستگی اقدام کنم، اما حداقل تا امروز توانستهام به نحوی از آن جلوگیری کنم و به دلیل صورتحسابهای قانونی میلیونها دلار بدهکار هستم.»
زمانی که اتهامات اخلاقی علیه اسپیسی در سال ۲۰۱۷ مطرح شد، از نقش اصلی در این سریال محبوب اخراج شد و بعداً نقش او در فیلم «تمام پولهای دنیا» نیز از وی گرفته شد و «کریستوفر پلامر» جایگزین او شد.
این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه جدید خود همچنین ادعاهای تازهای که اخیر در یک مستند کانال ۴ بریتانیا با عنوان «اسپیسی بدون نقاب» پخش شد را رد کرد و از آن انتقاد کرد.
سابقه مطرح شدن اتهامات اخلاقی علیه اسپیسی به چند سال پیش بازمیگردد، در ابتدا «آنتونی رپ» در سال ۲۰۱۷ ادعا کرد که اسپیسی که نام اصلی او «کوین اسپیسی فاولر» است، در یک ملاقات در یک مهمانی منهتن در سال ۱۹۸۶، زمانی که او ۱۴ ساله و اسپیسی ۲۶ یا ۲۷ ساله بود به او نزدیک شده است و خواهان دریافت غرامت ۴۰ میلیون دلاری شده بود.
دادگاه نیویورک در نهایت اعلام کرد «آنتونی رپ» نتوانسته ادعای خود درباره تعرض جنسی از سوی «کوین اسپیسی» را ثابت کند و در نتیجه اسپیسی از اتهام وارد شده تبرئه شد.
سال گذشته نیز دادگاهی در لندن که مسئولیت رسیدگی به اتهامات جنسی مطرح شده از سوی چهار مرد علیه «کوین اسپیسی» را بر عهده داشت، در نهایت رأی نهایی خود را مبنی بر تبرئه این بازیگر اعلام کرد.
کوین اسپیسی برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «مظونین همیشگی» در سال ۱۹۹۶ و بهترین بازیگر مرد در سال ۲۰۰۰ برای «زیبای آمریکایی» موفق به کسب دو جایزه اسکار شده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آسیبشناسی سوءاستفاده از قدرت در میان سلبریتیها و سیاستمداران
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- در هشتاد و دومین جشنواره ونیز؛ تریلر فیلم جدید کوین اسپیسی رونمایی میشود
- مسئولان جشنواره اعلام کردند؛ جشنواره کن به کوین اسپیسی جایزه نداده است
- یک حضور غافلگیرکننده در کن؛ کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد هنری را میگیرد
- کوین اسپیسی با ایفای نقش شیطان باز میگردد
- آیا هالیوود دوباره کوین اسپیسی را میپذیرد؟
- کوین اسپیسی تبرئه شد
- سکوت کوین اسپیسی شکست
- دادگاه عالی تائید کرد؛ جریمه ۳۰ میلیون دلاری کوین اسپیسی برای خسارت به «خانه پوشالی»
- کوین اسپیسی از فیلم «۱۲۴۲: دروازه غرب» اخراج شد
- آشتی سینما با کوین اسپیسی در جشنواره کن
- کوین اسپیسی به پرداخت ۳۱ میلیون دلار محکوم شد
- ونسا ردگریو همبازی کوین اسپیسی نمیشود
- موافقان و مخالفان بازگشت کوین اسپیسی به سینما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- «مثل یک بهمن»؛ روایت خنیاگری که صدای یک قوم اصیل شد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
آخرین ها
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت
- ۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم-کنسرت «بازی تاج و تخت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- «سگ سیاه»؛ بازمانده در شهر مردگان
- پیوند نوستالژی و نقد اجتماعی در «سینما شهر قصه»
- سیویکمین دوره جوایز سینمایی لومیر فرانسه؛ نامزدی ۲ سینماگر ایرانی/ «بیگانه» نامزد ۶ جایزه شد





