تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 43328

پاریس جکسون پاریس جکسون دختر مایکل جکسون ستاره سرشناس موسیقی پاپ در یکی از اپیزودهای سریال «ستاره» به کارگردانی لی دنیلز، برای نخستین‌بار مقابل دوربین رفته است.

به گزارش سینماسینما، درام «ستاره» چهارشنبه‌ها از شبکه «فاکس» روی آنتن می‌رود و جکسن نقش شخصیتی به نام «ریچل ولز» را در یکی از اپیزودهای آن ایفا کرده است. دنیلز که در گذشته با فیلم «گرانبها» دو نامزدی اسکار از جمله بهترین کارگردان را به دست آورده بود، یکی از سازندگان اصلی سریال معروف «امپراتوری» نیز به شمار می‌رود.

انتخاب پاریس جکسون ۱۸ ساله برای بازی در سریال شبکه فاکس خیلی‌ها را شگفت‌زده کرده است. قصه جلد شماره اخیر مجله «رولینگ استون» به ماجرای آشنایی جکسون و دنیلز و پیشنهاد بازی به دختر ستاره معروف پاپ در تک اپیزود سریال «ستاره» اختصاص یافته است.

در مدت هشت سالی که از مرگ ناگهانی مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ می‌گذرد، پاریس دخترش هر از گاهی حضوری کوتاه در برنامه‌های تلویزیونی مختلف داشته است، از جمله یکی از اپیزودهای برنامه «فصل بعدی اپرا» با اجرای اپرا وینفری مجری معروف تلویزیون امریکا و همچنین برنامه «الن شو» با اجرای الن دی جینرس.

مصاحبه اخیر او با «رولینگ استون» اولین گفت‌وگوی جدی و عمیق او با نشریه‌ای امریکایی به شمار می‌رود. در حالی که مایکل جکسون در زمان حیاتش همواره از ترس ربوده شدن فرزاندنش آنها را با پوشاندن چهره‌شان از دسترس دوربین رسانه‌ها و خبرنگاران دور نگه می‌داشت، حالا باید دید اولین تجربه بازیگری دختر ۱۸ ساله‌اش در سریال لی دنیلز، چه بازخوردهایی را به دنبال خواهد داشت.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها