تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 116260

با انتشار خبر درگذشت کامرون بویس بازیگر جوان شبکه تلویزیونی دیزنی، باب ایگر و بازیگران سرشناسی چون آدام سندلر به او ادای احترام کردند.

به گزارش سینماسینما، کامرون بویس بازیگر جوانی که در شبکه دیزنی نقش‌آفرینی می‌کرد، در ۲۰ سالگی درگذشت. با خبر درگذشت این بازیگر جوان شوک شبکه‌های اجتماعی را فراگرفت. گفته شده کامرون بویس بازیگر سریال «زادگان» شنبه بر اثر یک مشکل پزشکی درگذشت.

از جمله چهره‌های سرشناسی که از این بازیگر یاد کردند آدام سندلر بود که با او در فیلم «بزرگ شده‌ها» و «بزرگ‌شده‌ها ۲» کار کرده بود. او نوشت: «خیلی دوست‌داشتنی‌ و جوان بود، بااستعدادترین و باهوش‌ترین بچه در کنار ما بود و من حقیقتا عاشق این بچه بودم. بسیار مراقب خانواده‌اش بود. بسیار به دنیا اهمیت می‌داد. ممنون کامرون، برای همه چیزهایی که به ما یاد دادی با رفتنت قلب همه ما شکست.»

باب ایگر مدیرعامل دیزنی نیز به خانواده او تسلیت گفت و فقدان کامرون را بزرگ خواند. هم‌بازی‌های این بازیگر در شبکه دیزنی نیز یاد او را گرامی داشتند. اسکای جکسون از جمله آنها بود که از او به عنوان بهترین فرشته خدا یاد کرد.

کنی اورتگا کارگردان «زادگان» نیز از بویس، استعداد او و شخصیت و مهربانی‌اش در برنامه‌های مشترکی که با هم داشتند یاد کرد و نوشت: «برای همیشه پسر محبوب من می‌مانی.»

خانواده او ابتدا خبر درگذشت وی را منتشر و با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: «او را در خواب از دست دادیم. به گفته آن‌ها او به خاطر تشنج ناشی از مشکلات پزشکی در خواب فوت کرد.»

آنها نوشتند: «روح او با محبت هر کسی که او را دوست می‌داشت به زندگی ادامه می‌دهد.»

بویس ۲۸ می ۱۹۹۹ در لس آنجلس متولد شده بود و بازیگری را از ۹ سالگی با بازی در فیلم ترسناک «آینه‌ها» با کیفر ساترلند شروع کرده بود.

او سپس راهی تلویزیون شد و در شماری از برنامه‌های دیزنی در شبکه این کمپانی نقش‌آفرینی کرد. او در نقش لوک در کنار دبی رایان در سریال «جسی» بازی کرد که ۴ فصل روی آنتن رفت. وی همچنین بازیگر «لوک چارلی خوب»، «بلرزان» و «راهنمای بازیکنان برای همه چیزهای خیلی خوب» بود.

وی در فیلم «بزرگ‌شده‌ها» یک و ۲ در نقش پسر آدام سندلر بازی کرده بود.

منبع: بی بی سی/۸ژوئیه/ خبرآنلاین

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها