گییرمو دلتورو فیلمساز کهنهکار که در فصل چهارم و پایانی سریال «بری» در نقش کوتاهی ظاهر شده است، این محصول شبکه اچبیاو را تحسین کرد.
به گزارش سینماسینما، سریال درام جنایی کمدی سیاه اچبیاو که به تازگی با فصل چهارم خود به پایان رسید، در کمال تعجب بینندگان شاهد حضور گییرمو دل تورو، برنده جایزه اسکار و فیلمساز کهنهکار، در یکی از قسمتهای آن بود.
دیروز این فیلمساز با استفاده از صفحه توییتر خود، از بیل هیدر سازنده و کارگردان این سریال تمجید کرد و نوشت: «بری» یک تجربه زیبا بود. درخشان، شلوغ، جسور، پر از نوآوری و انسانیت و آشفته. و منادی استعداد بیل هیدِر به عنوان کارگردان و نیروی راهنمای مجموعه. فیلمسازی خوش بیان، شجاع و با فرهنگ.
بیل هیدر در این سریال در نقش شخصیت اصلی هم بازی کرده و همچنین به عنوان نویسنده و تهیهکننده سریال نیز حضور داشت. این سریال که برنده جایزه امی است، درباره یک قاتل است که برای از بین بردن یک هدف در کلاس بازیگری نفوذ میکند اما متوجه میشود که بازیگری او را به سمت خود میکشد؛ بنابراین او زندگی جنایی را رها میکند تا حرفه بازیگری را دنبال کند.
در «بری» علاوه بر بیل هدر، گروهی از بازیگران شامل استفن روت، سارا گلدبرگ، گلن فلشلر، آنتونی کاریگان و هنری وینکلر نیز نقشآفرینی کردهاند.
این سریال از مارس ۲۰۱۸ از شبکه اچبیاو پخش شد. فصل دوم سریال بری سال ۲۰۱۹ پخش شد و توانست رکورد بیش از دو میلیون بیننده را بشکند. فیلمبرداری فصل سوم به خاطر شرایط کرونا مدتی به تعویق افتاد.
گییرمو دل تورو قرار است یک انیمیشن اقتباسی از رمان فانتزی کازوئو ای شی گورو با عنوان «غول مدفون» را بسازد. شایعاتی هم وجود دارد مبنی بر اینکه وی فیلم «فرانکشتاین» را با گروهی از بازیگران شامل اسکار آیزاک، اندرو گارفیلد و میا گوث خواهد ساخت.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





