ریچارد لینکلیتر قرار است فیلمی بر مبنای داستان واقعی یک قاتل مخفی بسازد.
به گزارش سینماسینما، کارگردان مشهور فیلم تحسین شده «پسر بچگی» کمدی اکشن «هیتمن» یا «قاتل» را بر مبنای داستان زندگی واقعی یک قاتل مخفی کارگردانی میکند.
وی که از نویسندگان فیلمنامه این فیلم هم هست، آن را با بازی گلن پاول بازیگر «تاپ گان: ماوریک» جلوی دوربین میبرد.
حقوق بینالمللی این فیلم در بازار جشنواره فیلم کن برای فروش عرضه میشود.
پاول بازیگر فیلم هم در کار نوشتن با لینکلیتر همکاری میکند. این فیلم داستان زندگی پلیسی از هیوستن را تصویر میکند که به صورت پنهانی به عنوان یکی از تحت تعقیبترین قاتلان فعالیت میکرد. وی یک روز دستورالعملهایش را زیر پا گذاشت تا بتواند به زنی ناامید کمک کند تا از شر دوست پسر نااهلش خلاص شود و از همینجا گیر افتاد.
این فیلمنامه برمبنای گزارشی ساخته میشود که سال ۲۰۰۱ در ماهنامه تگزاس منتشر شد و داستان گیرای قاتلی به نام گری جانسون را که با پلیس همکاری میکرد، مستند ساخت.
قرار است تولید فیلم در ماه اکتبر شروع شود.
لینکلیتر که برای ساخت فیلمهای «پسر بچگی»، «پیش از نیمه شب» و «پیش از غروب» نامزدی اسکار را کسب کرده به تازگی انیمیشنی به نام «آپولو ۱۰و نیم: یک ماجراجویی فضایی» را ساخته است. فیلم قبلتر وی هم «کجا میروی برنادت» با بازی کیت بلانشت بود.
لینکلیتر همچنین در حال کار برای دو پروژه زندگینامهای متفاوت درباره هنرمند کلاهبردار جان برینکلی و هیل هیکس کمدین است.
پاول در «آپولو ۱۰ و نیم» و «هرکسی چیزی میخواهد» در سال ۲۰۱۶ با لینکلیتر همکاری کرده است.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





