سام اسمیت خواننده و ترانهسرای بریتانیایی برنده جایزه گرمی ترانه اصلی «اسپکتر» بیست و چهارمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند را ضبط کرد.
به گزارش سینماسینما، ترانهای که سام اسمیت برای فیلم «اسپکتر» (Spectre) نوشته و ضبط کرده است، «نوشته روی دیوار» (Writing’s On The Wall) نام دارد.
خواننده ۲۳ ساله سهشنبه صبح در گفتوگو با رادیو بیبیسی این خبر را اعلام کرد. او گفت این آهنگ را ژانویه پیش تنها در ۲۰ دقیقه نوشت و این سریعترین زمانی است که تاکنون برای نوشتن یک آهنگ صرف کرده است. او همچنین گفت در این مدت تمام تلاش خود را کرد که این مسئله رسانهای نشود.
«نوشته روی دیوار» از ۲۵ سپتامبر (سوم مهر) برای خرید در دسترس قرار میگیرد. پس از ترانهای که تام جونز در ۱۹۶۵ برای فیلم «تاندربال» ضبط کرد، این اولین ترانه اصلی فیلمی از جیمز باند است که یک هنرمند بریتانیایی به تنهایی نوشته است.
اسمیت همچنین با انتشار خبر همکاری خود با «اسپکتر» در صفحههای شخصی خود در فیسبوک و اینستاگرام، این پروژه را یکی از نقاط برجسته دوران کاری خود و باعث «افتخار» دانست.
«اسپکتر» با بازی دانیل کریگ در نقش مأمور ۰۰۷ اولین بار در دنیا ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در بریتانیا و ایرلند روی پرده میرود. این فیلم از ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در آمریکای شمالی و دیگر کشورها به نمایش درمیآید. «اسپکتر» را سام مندس کارگردانی کرده است.
سام اسمیت سال گذشته با دریافت چهار جایزه پیروز بزرگ پنجاه و هفتمین دوره جوایز سالانه گرمی لقب گرفت. او برای قطعه «با من بمان» (Stay With Me) جوایز بهترین هنرمند جدید، آهنگ سال و رکورد سال را از آن خود کرد و برنده جایزه بهترین آلبوم پاپ سال هم شد. او در کنار فارل ویلیامز و بیانسه در شش بخش نامزد دریافت جوایز گرمی بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





