برد پیت با ارائه یک دادخواست جدید به دادگاه، خواستار حضانت مشترک فرزندانش با آنجلینا جولی شد.
به گزارش سینماسینما، این زوج سرشناس شش فرزند دارند که کوچکترین آنها هشت ساله و بزرگترینشان ۱۵ ساله است. آنجلینا جولی ۲۰ سپتامبر با ارائه دادخواست طلاق از دادگاه خواسته بود که سرپرستی فرزندان را به او واگذار کند.
از آغاز رسانهای شدن این جدایی تاکنون اختلاف بر سر حضانت فرزندان بزرگترین اختلاف پیش آمده میان بازیگران فیلم «آقا و خانم اسمیت» است. جدایی پیت و جولی به رویدادی در یک پرواز خصوصی در میانه ماه سپتامبر بازمیگردد. مسئولان امر نیز در حال تحقیق درباره اعمال پیت در آن پرواز هستند.
پیت و جولی در حال حاضر به صورت موقت درباره حضانت فرزندان به توافق رسیدهاند. براساس این توافق تا زمانی که آژانش بهزیستی کودکان لسآنجلس در حال تحقیق هستند، برد پیت اجازه دارد فرزندانش را ملاقات کند.
نتیجه این تحقیقات روی رای دادگاه تاثیر به سزایی خواهد داشت. البته دادگاه در چنین مواردی بیشتر تمایل دارد که حضانت را به صورت مشترک اعطا کند.
در دادخواستی که پیت برای حضانت فرزندانش به دادگاه ارائه کرده است، هیچ نکتهای درباره دلیل جدایی این زوج سرشناس وجود ندارد. پیت تنها به اختلافات حلنشدنی اشاره کرده و درباره نحوه تقسیم داراییهایشان نیز حرفی به میان نیاورده است. او از روز ۱۵ سپتامبر به عنوان روز جدایی خود از جولی نام برده که درست یک روز پس از مجادله میان پیت و مداکس فرزندخوانده ۱۵ سالهاش در هواپیما است.
این زوج چندی پیش خانهشان در نیواورلئان را به قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروختند. این دو بازیگر آخرین بار در فیلم «کنار دریا» به کارگردانی آنجلینا جولی کنار همدیگر نقشآًفرینی کردند.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها





