تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 164602

سینماهای کشور اتریش همزمان با آغاز قرنطینه عمومی به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا برای مدت حداقل ۱۰ روز تعطیل می‌شوند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از اسکرین، قرنطینه در کشور اتریش که قرار است از دوشنبه ۲۲ نوامبر (اول آذر) اعمال شود، ۱۰ روز طول خواهد کشید و ممکن است یک دوره ۱۰ روزه دیگر نیز تمدید شود و در این مدت شهروندان تنها می توانند برای رفتن به سر کار و خریدهای ضروری چون غذا و دارو، خانه‌هایشان را ترک کنند.

قرنطینه جزئی در کشور اتریش برای افراد واکسینه نشده در اتریش از هفته گذشته آغاز شده اما در این مدت سالن‌های سینما فعال بودند. با اعمال قرنطینه عمومی از این هفته سالن‌های سینما در اتریش نیز به کسب و کارهای فاقد مجوز فعالیت اضافه می‌شوند.

سینماداران و توزیع کنندگان فیلم در اتریش در پی یافتن راهی برای تغییر تاریخ اکران آثار سینمایی هستند.

تاکنون ۶۶ درصد از جمعیت اتریش در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند که یکی از پائین‌ترین نرخ‌های واکسیناسیون در اروپا محسوب می‌شود.

از سویی دیگر در کشور آلمان در همسایگی اتریش نیز موارد ابتلا به ویروس کرونا به رکورد جدیدی رسیده و از این روز جوایز فیلم اروپا که قرار بود در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) در شهر برلین برگزار شود،اعلام کرده در مراسم اعطای جوایز خود میزبان هیچ تماشاگری نخواهد بود و میهمانان این مراسم محدود به نامزدها می‌شوند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها