تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37004

سینما 2017سال آینده جهان شاهد بازگشت برخی از مشهورترین شخصیت‌ها و فیلم‌های تاریخ سینما خواهد بود.

به گزارش سینماسینما، چند روز دیگر سال ۲۰۱۷ از راه می‌رسد. شاید بسیاری از رویدادهای این سال در هاله‌ای از ابهام باشد اما برنامه تولیدات و اکران کمپانی‌های بزرگ سینمایی تا حد زیادی از پیش مشخص است.

با بررسی برنامه اکران‌های گسترده در سال ۲۰۱۷ به راحتی می‌توان دریافت که بازار ساخت دنباله‌های پرهزینه‌ سینمایی همچنان داغ است. از این روی سال آینده باز هم کیت بکینسل را در یک قسمت تازه از فیلم «جهان زیرین» می‌بینیم، میلا یوویچ باز هم در نقش قهرمان دنیای در تسخیر زامبی‌های «رزیدنت ایول»‌ ظاهر می‌شود و از همه مهم‌تر وین دیزل باز با «سریع و خشمگین ۸» و «سه ایکس:‌ بازگشت ژاندر کیج» به سینما بازمی‌گردد.

در دنیای داستان‌های ابرقهرمانی هم هیو جکمن، ولورین مشهور مردان ایکس را در فیلم «لوگن» به پرده سینما بازمی‌گرداند. تام هالند هم فرصت می‌یابد تا نخستین بار نقش اول فیلم «مرد عنکبوتی»‌ شود. او در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» نقش این شخصیت ابرقهرمانی را بازی می‌کند.

سال آینده گال گدات در نقش ابرقهرمان زن دنیای مارول در فیلم‌های «زن شگفت‌انگیز» و «لیگ عدالت» ظاهر خواهد شد. تور و هالک از گروه انتقام‌جویان مارول نیز سال آینده در فیلم «تور: راگناروک» متحد می‌شوند

میمون‌ها در دو فیلم پرهزینه سینمایی سال آینده نقش‌های اصلی را برعهده خواهند داشت. در «کینگ کونگ:‌ جزیره جمجه»‌ همانگونه که از نامش پیداست، کینگ‌کونگ مشهور عالم سینما به صحنه بازمی‌گردد و میمون‌های هوشمند در «جنگ برای سیاره میمون‌ها» وارد نبردی حماسی می‌شوند.

سال ۲۰۱۷ سال بازگشت کاپیتان جک اسپاروی معروف است. او این بار با فیلم «دزدان دریایی کاراییب: انتقام سالازار» بر پرده سینما ظاهر می‌شود.

داستان‌ دنباله‌های سینمایی با این عناوین به پایان نمی‌رسد چرا که هیولای معروف فیلم «بیگانه‌» نیز در مسیر بازگشت به پرده نقره‌ای است. ریدلی اسکات معروف این بار هیولای خون اسیدی خود را در فیلمی با عنوان «بیگانه:‌ پیمان» با بازی مایکل فاسبندر راهی سینما می‌کند.

هریسون فورد این سال آینده در قسمت تازه «بلید رانر» هم نقش دکارد را تکرار می‌کند اما بدون شک مهم‌ترین دنباله‌ سینمایی سال قسمت هشتم «جنگ ستارگان»‌ است.

انیمیشن‌های سینمایی هم در دام دنباله‌ها گرفتارند. سال آینده سومین قسمت از دو انیمیشن «من نفرت‌انگیز» و «ماشین‌ها» به بازار سینما عرضه می‌شوند.

در این میان کمپانی دیزنی نسخه لایواکشن انیمیشن خاطره‌انگیز «دیو و دلبر»‌ را به سینما عرضه می‌کند. در این فیلم اما واتسون نقش اصلی را بازی می‌کند. تام کروز هم سال آینده با نسخه تازه «مومیایی»‌ به سینما می‌آید.

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر مرد سال ۲۰۱۶ سینمای جهان بود. او نسخه تازه فیلم «جومانجی»‌ بازی کرده است که دسامبر سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

هرکول پوارو این بار با بازی کنت برانا به سینما باز می‌گردد. برانا در بازسازی کلاسیک سینمایی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» نقش این کاراگاه مشهور داستان‌های آگاتا کریستی را بازی می‌کند.

در بازسازی فیلم‌های قدیمی سینما انیمه‌های ژاپنی هم بی‌نصیب نمانده‌اند. اسکارلت جوهانسون در فیلم «شبح در پوسته» نقش یک ربات پلیس را بازی می‌کند.

برطبق معمول با آغاز سال نوی میلادی سیل فیلم‌هایی که نامی در جمع مدعیان جوایز سینمایی دارند، به پرده سینما سرازیر می‌شود. آن‌‌ها امیدوارند که با استفاده از این شهرت فروش خود را افزایش دهند.  از این دست فیلم‌ها که از پایان سال ۲۰۱۶ به صورت محدود در حال اکران هستند می‌توان از «لالا لند» ، «منچستر کنار دریا» و «جکی»  نام برد.

موزیکال «لالا لند»‌ به کارگردانی دیمین شزل از اصلی‌ترین مدعیان اسکار بهترین فیلم است و در همین حال کیسی افلک برای بازی در «منچستر کنار دریا»‌ مدعی اصلی اسکار بهترین بازیگر مرد و ناتالی پورتمن برای بازی در «جکی» شانس اصلی اسکار بهترین بازیگر زن هستند.

از همه این موارد که بگذریم سال آینده فیلم تازه‌ای از کریستوفر نولان به سینما می‌آید. نولان در «دونکرک» یکی از مشهورترین نبردهای جنگ‌جهانی را به تصویر می‌کشد. تام هاردی در فیلم تازه نولان بازی می‌کند. بی‌شک همکاری نولان و هاردی برای علاقه‌مندان سینما کافی است تا بی‌صبرانه منتظر دیدن این اثر سینمایی باشند اما در این میان علاقه‌مندان موسیقی پاپ نیز به دلیل حضور هری استایلز در این فیلم مشتاق تماشای آن هستند. «دونکرک» جولای سال ۲۰۱۷ به سینما خواهد آمد.

در این میان اوایل سال آینده میلادی فیلم «تفکیک» (Split) به کارگردانی ام. نایت شیامالان به صورت گسترده اکران خواهد شد. این فیلم یک تریلر ترسناک روانشناسی است که نقش‌های اصلی آن را جیمز مک‌آووی و آنیا تیلور جوی بازی می‌کنند. «تفکیک» به عنوان دنباله موضوعی «نشکن» معرفی شده است. شیامالان سال ۲۰۰۰ فیلم‌ «شکست‌ناپذیر» را با بازی بروس ویلیس، ساموئل ال.جکسون و رابین رایت ساخت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها