تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 29576

لیانا مورمونتدر حالی که مدت زیادی تا پخش فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» باقی مانده، جدیدترین خبر آن است که یکی از شخصیت‌های معرفی شده در فصل ششم سریال قرار است در فصل آینده به وستروس برود. او کسی نیست جز لیانا مورمونت، بانوی جزیره خرس.

به گزارش سینماسینما، این جنگجوی کم سن و سال که نقشش را در فصل ششم بلا رمزی بازی می‌کرد، در یکی دو سکانس حضورش جلب نظر کرد. بخصوص در سکانس رو در رویی با جان اسنو و سانسا استارک.

حالا خبر رسیده که بلا رمزی در شمال ایرلند با لباس و گریم مخصوص همراه با کیت هرینگتن، گوندولین کریستی و لیام کانینگام دیده شده که معنایش آن است شخصیت لیانا مورمونت به جان اسنو و همراهانش می‌پیوندد تا پادشاه شمال جدید را یاری کند.

قرار است فصل هفتم «بازی تاج و تخت» تابستان سال آینده پخش شود؛ دیرتر از موعد همیشگی و با هفت اپیزود که سه قسمت کوتاه‌تر از فصل‌های قبلی سریال است.

پیش‌تر امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین وعده داده بود فصل جدید از فصل ششم پیشی می‌کرید و شامل یک نبرد حماسی دیگر خواهد بود. صحنه نبرد فصل ششم با عنوان «جنگ حرامزاده‌ها» غوغای فراوانی به پا کرد و بسیاری از ضعف‌های داستانی آن فصل را جبران کرد.

خبرها درباره فصل هفتم «بازی تاج و تخت» در حالی منتشر می‌شود که شایعاتی هم درباره ساخت سریال‌های جانبی و مستقل از داستان اصلی که در دنیای وستروس و اسوس می‌گذرند، وجود دارد.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها