تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69060

در ادامه موج اقتباس‌های سینمایی از آثار ادبی همیشه محبوب استیون کینگ، استاد ژانر وحشت، این بار رمان «طلسم» قرار است به قلم نویسنده‌ای جوان و موفق تبدیل به فیلم شود.

بنا براعلام ورایتی، جاش بون، نویسنده فیلمنامه پروژه‌های «خطای ستارگان بخت ما» و «جهش‌یافتگان جدید»، مسئولیت نویسندگی اقتباس سینمایی جدید رمان «طلسم» استیون کینگ، ساخته کمپانی امبلین انترتینمنت را بر عهده خواهد داشت.

با وجود این که در حال حاضر فقط این مسأله تایید شده که جاش بون فیلمنامه این فیلم را خواهد نوشت، این امکان وجود دارد که او برای نشستن روی صندلی کارگردانی فیلم هم انتخاب شود. فرنک مارشال، تهیه‌کننده این پروژه است و مایکل رایت تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارد.

این فیلم که با اقتباس از این رمان پرفروش استیون کینگ ساخته خواهد شد، داستان پسری جوان را تعریف می‌کند که به منظور نجات دادن جان مادرش از مرگ حتمی وارد یک دنیای موازی شناخته‌شده به عنوان «قلمروها» می‌شود تا به جستجوی طلسمی بسیار قدرتمند بپردازد.

کمپانی امبلین در ابتدا قصد داشت این پروژه را در قالب یک سریال تلویزیونی تولید کند، اما بعد تصمیم گرفت آن را به عنوان یک فیلم سینمایی راهی پرده‌ها کند.

بون رابطه‌ای خوب و قدیمی با استیون کینگ دارد چون پیش از این هم برای نویسندگی و کارگردانی اقتباس سینمایی رمان «ایستادگی»‌ انتخاب شده بود. وقتی آن پروژه متوقف شد، این نویسنده محبوب از بون خواست فیلمنامه اقتباس سینمایی «احیا» را بنویسد که در حال حاضر مراحل تهیه و تولید آن در حال انجام شدن است.

هالیوود در گذر سال‌ها همیشه به آثار استیون کینگ علاقه‌مند بوده اما مخصوصا اخیرا فیلمسازی از رمان‌های او را افزایش داده و «برج تاریک» با نقش‌آفرینی متیو مک‌کانهی و ایدریس البا را روی پرده برده است. آثار تلویزیونی ساخته شده از نوشته‌های کینگ هم بازار داغی دارند و آدینس نتوورک اخیرا سریال «خانم مرسدس» را برای فصل دوم تمدید کرده است. این در حالی است که سرویس استریمینگ هولو هم در حال حاضر سریال «قلعه سنگ» را فیلمبرداری می‌کند که کمپانی بد روبات جی‌جی آبرامز، تهیه‌کننده آن است.

بون در ابتدا با نویسندگی و کارگردانی فیلم «خطای ستارگان بخت ما» که اقتباس سینمایی از رمان پرفروش جان گرین بود، به شهرت رسید. او اخیرا روی صندلی کارگردانی «جهش‌یافتگان جدید» نشست که آنیا تیلور-جوی و میسی ویلیامز از «بازی تاج و تخت» در آن نقش‌آفرینی کردند و فیلمنامه «وانمودکنندگان» را هم نوشته که جیمز فرنکو نقش اول آن است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها