فصل دوم «بازی مرکب» با ۶۸ میلیون تماشاگر کارش را شروع کرد تا عنوان پربیننده ترین قسمت اول سریال نتفلیکس را از آن خود کند.
به گزارش سینماسینما، همانطور که انتظار می رفت، فصل دوم «بازی مرکب» یک موفقیت عظیم رقم زد و با ۶۸ میلیون بازدید در ۴ روز اول نمایش خود کارش را شروع کرد تا بیش از هر سریال دیگر نتفلیکس تماشاگر داشته باشد. این سریال به این ترتیب رکوردی را که سریال «چهارشنبه» با ۵۰.۱ میلیون بازدید در سال ۲۰۲۲ به ثبت رسانده بود شکست و از آن خیلی فراتر رفت.
این فصل همچنین به سرعت در فهرست محبوبترین عناوین تلویزیونی غیرانگلیسی زبان نتفلیکس در تمام دوران در رتبه ۷ قرار گرفت. فصل نخست «بازی مرکب» در حال حاضر با ۲۶۵.۲ بازدید در صدر این لیست قرار دارد، اما فصل ۲ هنوز وقت زیادی دارد تا بتواند از این رقم فراتر برود.
این استقبال موجب شد فصل دوم «بازی مرکب» پربینندهترین عنوان هفته نتفلیکس هم بشود و در عین حال دوباره فصل یکم را نیز در معرض توجه قرار داد و آن را به سومین سریال تلویزیونی غیرانگلیسی زبان هفته با ۸.۱ میلیون تماشاگر بدل کرد.
«بازی مُرکب» یک مجموعه تلویزیونی دلهرهآورِ از کره جنوبی است که توسط هوانگ دونگ هیوک برای نتفلیکس ساخته شد. این مجموعه بر یک رقابت پنهانی تمرکز دارد و در آن ۴۵۶ بازیکن که همگی در تنگنای اقتصادی شدیدی هستند، برای عبور از یک سری بازیهای کودکانه مرگبار با یک جایزه ۴۵٫۶ میلیارد وونی، زندگی خود را به خطر میاندازند. عنوان این مجموعه برگرفته از بازی کودکانه کرهای به همین نام است.
هوانگ این ایده را بر مبنای چالشهای اقتصادی خود و نابرابری طبقاتی در کره جنوبی و سرمایهداری خلق کرد. فصل نخست «بازی مرکب» سپتامبر ۲۰۲۱ در سطح جهانی در دسترس قرار گرفت و در هفته نخست نمایش، به یکی از پربینندهترین مجموعههای نتفلیکس در ۹۰ کشور بدل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده به پربینندهترین مجموعه این شبکه تبدیل و نامزد ۱۴ جایزه امی ساعات پربیننده شد.
انتظار میرود فصل سوم و پایانی سال ۲۰۲۵ پخش شود.
منبع: خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- نگاهی به سریال«بازی مرکب»؛ تراژدی انسانها تحت سیستمهای بیرحم
- ۶۰ میلیون تماشاگر در سه روز؛ «بازی مرکب ۳» رکورد تماشای نتفلیکس را شکست
- با حضور اما کورین و اولیویا کولمن؛ یوروس لین «غرور و تعصب» را میسازد
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- غولی که دنیای سرگرمی را میبلعد/ آیا درآمد نتفلیکس در سال جدید بیشتر از ۴۰ میلیارد دلار میشود؟
- خالق و کارگردان سریال: فصل سوم «بازی مرکب» پایان دنیای آن نخواهد بود
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





