بازیگر فیلم «جانوران شگفتانگیز: اسرار دامبلدور» در یک فیلم اکشن جاسوسی با عنوان «قیصر سیاه» جلوی دوربین میرود.
به گزارش سینماسینما، مس میکلسن که جایگزین جانی دپ شد و در فیلم «جانوران شگفتانگیز: اسرار دامبلدور» نقشآفرینی کرد به عنوان بازیگر اصلی فیلم جاسوسی اکشن «قیصر سیاه» انتخاب شد. این فیلم را یوناس آکرلوند سازنده فیلمهایی چون «اربابان آشوب» و «کلارک» کارگردانی میکند.
جیسون راتول و میکلسن فیلمنامه فیلم را با اقتباس از رمان گرافیکی «پولار» نوشته ویکتور سانتوس، نوشتهاند.
این دومین پروژهای است که در آن میکلسن، آکرلوند و جرمی بولت و رابرت کولزر- که تهیهکنندگان این فیلم هستند- با هم همکاری میکنند. آکرلوند سال ۲۰۱۹ نیز به شیوه مولف خود «پولار» را با همکاری همین گروه برای نتفلیکس ساخت که میکلسن بازیگر اصلیاش بود و ۲ هفته متوالی اولین برنامه پرمخاطب نتفلیکس شد.
مذاکرات برای انتخاب بازیگران دیگر فیلم «قیصر سیاه» ادامه دارد و خبرهای بعدی پیشرفت در این امر را روشن می سازد.
در فیلم «قیصر سیاه» میکلسن در نقش خطرناکترین قاتل جهان، یک توطئه مرگبار از سوی سندیکای قاتلان را کشف میکند و به هدف شماره یک آنها بدل میشود.
میکلسن با بازی در «کازینو رویال» و مجموعه تلویزیونی «هانیبال» که در نقش دکتر هانیبال لکتر بازی کرد، شناخته شد. «دکتر استرنج»، «روگوان: داستانی از جنگ ستارگان» و «دور دیگر» از دیگر فیلمهای وی بوده است. وی در پنجمین فیلم «ایندیانا جونز» که هنوز بیعنوان است هم بازی خواهد کرد.
آکرلوند برای ساخت فیلمهای موزیک ویدیویی شهرت دارد و ۲ جایزه گرمی برده است. فیلم «ارباب آشوب» وی نیز در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۱۸ به نمایش درآمده بود.
«آپارتمانهای کوچک» با بازی بیلی کریستال، «اسپون» با بازی جیسون شوارتزمن و میکی رورک و سریال «کلارک» از دیگر آثار وی هستند.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





