مدس میکلسن در فیلم ترسناک Dust Bunny به کارگردانی برایان فولر بازی میکند.
به گزارش سینماسینما، مدس میکلسن در نخستین فیلم بلندی که برایان فولر میسازد، نقشآفرینی میکند.
فیلم « Dust Bunny» (توده فشرده گرده و خاکی که زیر مبلمان جمع میشود) را برایان فولر نوشته و با کارگردانی آن، برای نخستین بار ساخت فیلم را تجربه میکند. وی پیش از این به عنوان فیلمنامهنویس شناخته شده و خالق سریال «هانیبال» بود.
تولید این فیلم از ژانویه ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد و داستان آن درباره دختر هشت سالهای است که از همسایهاش کمک میگیرد تا بتواند هیولایی که زیر تختش پنهان شده و خانوادهاش را خورده، از بین ببرد.
تهیهکننده فیلم از آن به عنوان بازگشتی به فیلمهای ترسناک خانوادگی دهه ۱۹۸۰ یاد و تاکید کرد این فیلم بسیار مبتکرانه است و شبیه هیچ کار دیگری نیست.
میکلسن که بازیگر فیلمهایی چون «ایندیانا جونز ۵»، «دکتر استرنج» و «جانوران شگفتانگیز» است پیش از این با فولر در سریال «هانیبال» همکاری داشت.
منبع: مهر به نقل از هالیوود ریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مخاطبان جهانی از «آواتار ۲» استقبال کردند/ آغاز کار با فروش ۴۳۴ میلیون دلاری
- بندیکت کامبربچ صحنههای «دکتر استرنج ۲» را خشنتر کرد
- فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» هفته آینده آغاز میشود
- رهاش کن بره رئیس/ نگاهی به «یک دور دیگر»
- بازیگران ۱۳ شخصیت شرور سینما که تماشاگران از آنها متنفرند
- برگزیدگان سیو سومین دوره جوایز فیلم اروپا معرفی شدند/ چهار جایزه برای «دور دیگر»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





