«آنجلینا جولی» در فیلم جدید ساخته «پابلو لارین» در نقش «ماریا کالاس» خواننده افسانهای اُپرا مقابل دوربین میرود.
به گزارش سینماسینما، «پابلو لارین» سینماگر مولف شیلیایی که پیشتر فیلمهایی چون «اسپنسر» و «جکی» را ساخته بود، در جدیدترین پروژه سینمایی خود فیلم «ماریا» را بر اساس زندگی «ماریا کالاس» خواننده یونانی-آمریکایی معروف سوپرانو مقابل دوربین میبرد و «آنجلینا جولی» برای بازی در نقش اصلی این فیلم انتخاب شده است.
«ماریا» بر اساس روایتهای واقعی ساخته میشود و داستان پر فراز و نشیب و در نهایت غم انگیز زندگی سوپرانوی یونانی متولد آمریکا «ماریا کالاس» را روایت میکند که در آخرین روزهای زندگیاش در پاریس در دهه ۱۹۷۰ دوباره احیا شد.
«پابلو لارین» پیش از این نیز پرترههای شخصی از زنان نمادین ساخته بود که از آن جمله میتوان به فیلم «جکی» با بازی «ناتالی پورتمن» در نقش «جکی کندی» و فیلم جدیدتر «اسپنسر» با بازی «کریستن استوارت» در نقش «پرنسس دایانا» اشاره کرد که هر دو بازیگر ، نامزد اسکار بازیگر نقش اول زن شدند.
«استیون نایت» نگارش فیلمنامه «ماریا» را بر عهده دارد و «خوان دو دیو»، «لورنزو مییله» و «جوناس دورنباخ» تهیهکنندگان این پروژه سینمایی هستند.
«پابلو لارین» که از دیگر آثارش میتوان به «No»، «نرودا»، «اِما» و «کلاب» اشاره کرد، گفت: «داشتن فرصتی برای ترکیب عمیقترین و شخصیترین علایقم من یعنی سینما و اُپرا، آرزوی طولانی مدتی برایم بوده است. انجام این کار با آنجلینا جولی که هنرمندی فوقالعاده شجاع و کنجکاو است، فرصتی شگفتانگیز محسوب میشود».
«آجلینا جولی» نیز درباره بازی در این فیلم سینمایی اظهار کرد: «مسئولیت زندگی و میراث ماریا را بسیار جدی میپذیرم. تمام تلاشم را برای مقابله با این چالش انجام خواهم داد. پابلو لارین کارگردانی است که مدتهاست او را تحسین میکردم. اینکه در این پروژه فرصت داشته باشم که داستان ماریا را با فیلمنامهای از استیون نایت روایت کنم، یک رویاست».
«جولی» هم اکنون در مرحله پس از تولید پنجمین فیلم خود در مقام کارگردان با عنوان «بدون خون» است. او در حرفه بازیگری خود برنده اسکار بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «دختر، ازهم گسیخته» (۲۰۰۰) و جایزه اسکار بازیگر نقش اول زن برای فیلم «بچه جایگزین» (۲۰۰۹) شده است.
منبع: ایسنا به نقل از اسکرین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردان «ماریا» اثر جدیدش را جلوی دوربین میبرد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- سینماسینما/ گفتوگو با کارگردان برنده جایزه اول آسیا جشنواره توکیو/ رابطه سینما و زندگی روزمره
- آنجلینا جولی: غزه از زندانی در فضای باز در حال تبدیل شدن به یک گور دسته جمعی است
- آنجلینا جولی خواستار کمک به ترکیه و سوریه شد
- شکایت متقابل آنجلینا جولی از برد پیت
- آنجلینا جولی: همکاری برد با کسی که به من تعرض کرد برایم سخت بود
- آنجلینا جولی از نحوه خروج آمریکا از افغانستان ابراز شرمساری کرد
- آنجلینا جولی با انتشار یک پست حمایتی از مردم افغانستان به اینستاگرام پیوست
- آنجلینا جولی نقاشی چرچیل را گران کرد
- آنجلینا جولی «رفتار نامعقول» را میسازد
- معرفی پروژه جدید آنجلینا جولی/ روایتی از بیماری ALS
- پردرآمدترین بازیگر زن جهان کیست؟/ تبعیض بین دستمزد مردان با زنان بازیگر
- سکانس طلایی/ بچه اشتباهی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





