انتخاب کوین اسپیسی برای نقش آفرینی در یک فیلم سینمایی ایتالیایی با واکنشهای متفاوتی روبرو شده است.
به گزارش سینماسینما، خبر انتخاب کوین اسپیسی در اولین فیلمش بعد از اتهاماتی که در سال ۲۰۱۷ علیه وی مطرح شد، واکنشهای زیادی را در رسانههای اجتماعی و همینطور صنعت سینما داشته است.
اسپیسی قرار است در این فیلم سینمایی به نام «مردی که خدا را نقاشی کرد» ساخته فرانکو نرو، کارگردان و بازیگر ایتالیایی، نقش کارآگاهی را بازی کند که روی پروندههای تعرض تحقیق میکند. فرانکو نرو به همراه همسرش نیز در این فیلم بازی میکنند.
در بیانیهای لوئیس نرو، تهیه کننده این فیلم از انتخاب کوین اسپیسی برای بازی در این فیلم دفاع کرده و میگوید که اتهامات علیه او اشتباه هستند. او اضافه میکند که کوین اسپیسی بازیگر بزرگی است و به همین دلیل او را برای این فیلم انتخاب کرده است.
یکی از شاکیان اسپیسی که او را به سوء رفتار جنسی در فیلم «شیوع» محصول سال ۱۹۹۵ متهم کرده است، این اقدام لوئیس نرو و انتخاب اسپیسی را محکوم کرده است. او این تصمیم را گستاخانه، غیرمسئولانه و غیرمنطقی میداند. چراکه او در فیلم برای نقش یک محقق در مسائل سوءرفتار جنسی انتخاب شده و این در حالی است که او در زندگی خودش به همین جرائم متهم شده است.
پل شریدر نیز از اسپیسی حمایت کرده است. این نویسنده اعلام کرده بود اگر او گناهکار است او را زندانی کنید و اگر گناهکار نیست، بگذارید بازی کند. بسیاری از هنرمندان بزرگ انسانهای بدی بودند.
او پیشتر و در سال ۲۰۱۸ نیز گفته بود، در زندگی جرائم وجود دارند، اما در هنر جُرمی وجود ندارد. اسپیسی باید برای هر جرمی که مرتکب شده مجازات شود. اگر میخواهید، اینگونه افراد را زندانی کنید، اما هنر آنها را سانسور نکنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آسیبشناسی سوءاستفاده از قدرت در میان سلبریتیها و سیاستمداران
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- در هشتاد و دومین جشنواره ونیز؛ تریلر فیلم جدید کوین اسپیسی رونمایی میشود
- مسئولان جشنواره اعلام کردند؛ جشنواره کن به کوین اسپیسی جایزه نداده است
- یک حضور غافلگیرکننده در کن؛ کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد هنری را میگیرد
- حراج خانه کوین اسپیسی برای هزینههای حقوقی
- کوین اسپیسی با ایفای نقش شیطان باز میگردد
- آیا هالیوود دوباره کوین اسپیسی را میپذیرد؟
- کوین اسپیسی تبرئه شد
- سکوت کوین اسپیسی شکست
- دادگاه عالی تائید کرد؛ جریمه ۳۰ میلیون دلاری کوین اسپیسی برای خسارت به «خانه پوشالی»
- کوین اسپیسی از فیلم «۱۲۴۲: دروازه غرب» اخراج شد
- آشتی سینما با کوین اسپیسی در جشنواره کن
- کوین اسپیسی به پرداخت ۳۱ میلیون دلار محکوم شد
- ونسا ردگریو همبازی کوین اسپیسی نمیشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





