مستند زندگی فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال باشگاه آ اس رم جایزه ۵ هزار یورویی بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران جشنواره فیلم روتردام را دریافت کرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از اسکرین دیلی، مستند بلند «نام من فرانچسکو توتی است» ساخته الکس اینفاچلی که زندگی اسطوره فوتبال باشگاه آ اس رم فرانچسکو توتی را روایت می کند، توانست جایزه ۵ هزار یورویی بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران را در جشنواره بین المللی فیلم روتردام کسب کند.
این دوره جشنواره روتردام از روز ۲ تا ۶ ژوئن به صورت فیزیکی و تا ۹ ژوئن به صورت آنلاین برگزار شد.
پنجاهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم روتردام در اصل قرار بود ماه فوریه امسال برگزار شود که به دلیل همه گیری کرونا به ماه ژوئن موکول شد.
در جشنواره روتردام جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطب ها به فیلمی تعلق می گیرد که در رای گیری بین تماشاگرها بالاترین میانگین رای را داشته باشد.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رسولاف در لیست فیلمسازان «دور از وطنِ» جشنوارهٔ روتردام
- تبریک کانون کارگردانان سینما برای موفقیت «پیرپسر» در جشنواره روتردام
- نگاهی به سه فیلم جشنواره روتردام سال ۲۰۲۲/ وقتی بخت در خانه را میزند
- اختصاصی سینماسینما/ پذیرش پروژه یک کارگردان جوان ایرانی در بخش تولید مشترک جشنواره روتردام هلند
- دیدار راسل کرو با فرانچسکو توتی بازیکن سابق باشگاه رم + عکس
- پست اینستاگرامی نیما شعباننژاد بعد از خداحافظی فرانچسکو توتی + ویدئو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





