بازیگر فیلمهای کمدی رمانتیک پس از ۳۰ سال بازیگری برای نخستین بار به تلویزیون میرود و نقش اول یک فیلم کمدی تلویزیونی را بازی میکند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، مگ رایان جدیدترین ستاره سینما است که حالا در صفحه کوچک تلویزیون ظاهر می شود.
بازیگر «وقتی هری سالی را ملاقات کرد» قرارداد بازی در نقش اصلی یک کمدی را امضا کرده است.
این پروژه یک سریال نیم ساعتی است که برد هال نویسنده فیلمنامه آن بوده و در واقع اقتباسی از یک فیلم کوتاه با عنوان «پاریس را تصور کن» است که با همین نام ساخته میشود. در آن فیلم کوتاه جولیا لوییس -دریفوس که همسر نویسنده هم بود، بازی کرده بود. داستان این فیلم متمرکز بر زنی از حاشیه شهر است که میخواهد با همسرش به پاریس برود و تنها هدفش این است که به این نتیجه برسد که این سفر آن چیزی نیست که او همیشه تصور میکرد.
«هال» هم فیلمنامه این سریال را مینویسد و هم آن را کارگردانی میکند.
مگ رایان گرچه به عنوان مهمان در نمایشهایی چون «وب درمانی» لیزا کودروف بازی کرده بود اما این نخستین نقش جدی تلویزیونی این بازیگر در طول ۳۰ سال بازیگریاش است.
این در حالی است که به تازگی جولیا رابرتز نیز قراردادی برای بازی در اولین سریال تلویزیونیاش را امضا کرد. مریل استریپ، جولین مور، رابرت دنیرو، جونا هیل و اما استون دیگر بازیگرانی بودهاند که از سینما وارد صفحه کوچک تلویزیون شدهاند تا برای شبکههای کابلی یا آنلاین فیلم بازی کنند.
«اپیکس» پخشکننده این سریال است و برنامههای دیگری از جمله ساخت فیلمی با حضور نیک نولتی بازیگر «گریوز» و ساخت فصل جدید «ایستگاه برلین» را در برنامه دارد.
اواخر تابستان ۲۰۱۶ مگ رایان و تام هنکس دو بازیگر محبوب اواخر قرن بیستم با فیلمی که خود مگ رایان آن را کارگردانی کرده بود، بر پردههای نقرهای رفتند.
مگ رایان با فیلم «ایتاکا» اولین تجربهاش در زمینه کارگردانی را ثبت کرد و در این فیلم داستان زن میانسالی را روایت کرد که پس از مرگ شوهرش در جنگ دوم جهانی باید با دو فرزندش زندگی جدیدی را شروع کند.
مگ رایان و تام هنکس در گذشته در سه فیلم پرفروش «جو علیه ولکانو»، «بیخواب در سیاتل» و «شما ایمیل دارید» با هم بازی کردهبودند و از زوجهای محبوب دهه هشتاد و نود میلادی محسوب میشدند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ۱۲ نقشی که برنده اسکار شدند اما قرار بود به بازیگران دیگری داده شوند
- درباره فیلم جدید رابرت زمکیس/ «اینجا»؛ یک قرن را طی می کند، اما بدون حرکت دوربین
- «اینجا»؛ سفری خلاقانه در زمان و مکان
- یاران «فارست گامپ» برمیگردند/ اکران «اینجا» رابرت زمکیس در پاییز
- زمانهی قحطی فیلم خوب/ به جای بهترینها، بدترین فیلمهای ۲۰۲۲
- فوت بازیگر «پیانیست» و «نجات آقای بنکس»/ رونان ویبرت درگذشت
- زمان اکران «شهر سیارکی» مشخص شد
- تام هنکس رماننویس شد
- مرثیهای برای پادشاه/ نگاهی به فیلم «الویس»
- «الویس» در جشنواره کن به نمایش در میآید
- تام هنکس به فیلم بعدی وس اندرسون پیوست
- حضور تاریخی زنان در آکادمی اسکار
- زمان، چیز دیگری از من خواهد ساخت
- هفت بازیگری که به دلیل بازی در فیلم، تا سر حد مرگ رفتند
- تام هنکس و همسرش عجلهای برای دریافت واکسن کرونا ندارند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





