تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۲۹ - ۱۹:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192950

کریستوفر نولان پس از رکوردشکنی تابستانی، به لطف فیلم خودش «اوپنهایمر» و «باربی» گرتا گرویگ نسبت به حال صنعت سینما خوشبین است.

به گزارش سینماسینما، کریستوفر نولان به لطف «اوپنهایمر» وضعیت فعلی و چشم‌انداز سینما را خوب ارزیابی کرد.

گیشه تابستان امسال سینماها پس از همه‌گیری کووید -۱۹ که به تعطیلی سینماها منجر شد، شاهد تجدید حیاتی بود که بسیار به آن نیاز بود. در همین حال فیلم نولان و «باربی» گرتا گرویگ موجب بازگشت شمار زیادی از سینماروها به سینماها شدند.

«اوپنهایمر» به فروش ۹۵۲ میلیون دلاری رسیده که نه تنها فیلمساز را هیجان زده کرده، بلکه موجب شده او به طور کلی به آینده سینما نیز خوش‌بین شود.

نولان می‌گوید: من به تازگی یک فیلم سه ساعته درباره رابرت اوپنهایمر ساخته‌ام که درجه R گرفته و نیمی از آن سیاه و سفید است و یک میلیارد دلار فروش کرد. البته من فکر می‌کنم فیلم باید خوب باشد؛ اما نکته دیوانه کننده این است که به معنای واقعی کلمه این فیلم موفق‌ترین فیلمی است که من ساخته‌ام.

وی ادامه داد: ۲۰ سال است که دارم فیلم می‌سازم و حالا در بریتانیا این فیلم پرفروش‌ترین فیلم من شده است. بنابراین من بر اساس تجربه خودم نسبت به وضعیت تجاری فیلم احساس خوبی دارم اما این احساس همچنین بر اساس دیدن فیلم‌های دیگر و دیدن اینکه تماشاگران به سینما برگشته‌اند، ایجاد شده است.

نولان همچنین گفت که در طول تابستان، او و همسرش اما توماس که تهیه‌کننده است، پنهانی وارد سالن‌های سینما می‌شدند تا خودشان واکنش مردم را ببینند و او این تجربه را «قابل توجه» و «بسیار غافلگیرکننده» خواند.

کارگردان «شوالیه تاریکی» افزود: میل تماشاگران به غافلگیر شدن، دیدن چیزهای جدید، دیدن چیزی که نمی‌دانستند، همیشه قدرتمندترین نیرویی بوده که سینما را پیش برده است.

منبع: مهر به نقل از هالیوود ریپورتر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها