«جرمی رنر» بازیگر نامزد اسکار معتقد است پس از تصادف شدید ژانویه ۲۰۲۳، توانایی بازی در نقشهای چالشبرانگیز را ندارد.
به گزارش سینماسینما، «جرمی رنر» پس از تصادف شدید ۱۸ ماه پیش با ماشین برف روب، در اظهار نظری جدید عنوان کرد که انرژی برای ایفای نقش های چالش برانگیز را ندارد و بازگشت به بازیگری برایش «بسیار وحشتناک» است.
این بازیگر نامزد اسکار در گفتگویی با پادکست «Smartless» به میزبانی بازیگران «ویل آرنت»، «جیسون بیتمن» و «شان هیز» گفت که برای او بازیگری سختتر از قبل از ژانویه ۲۰۲۳ است، زمانی که هنگام پاک کردن برف از جاده های نزدیک خانه اش در نوادا، با ماشین برفروب خودش تصادف وحشتناکی داشت و با شرایط بحرانی در بیمارستان بستری شد.
«جرمی رنر» بیشتر برای نقشهایش در دنیای سینمایی مارول و فیلمهای «ماموریت غیرممکن» و همچنین نقش نامزد اسکار در فیلم «هرت لاکر» شناخته میشود.
او پس از یک سال توانبخشی، که شامل بهبودی بیش از ۳۰ استخوان شکسته و یادگیری دوباره راه رفتن بدون کمک بود، در ژانویه امسال به بازیگری بازگشت تا فصل سوم سریال «شهردار کینگستاون» را فیلمبرداری کند.
به گزارش گاردین، این بازیگر ۵۳ ساله پس از بازگشت به بازیگری در سریال «شهردار کیگستاون»، گفت: «هنوز در تلاش هستم تا در واقعیت زندگی کنم، سعی میکنم زندگی کنم. بنابراین عبور از این مشکل برای من سخت بود و غلبه بر این مشکل برای من از نظر ذهنی بسیار بسیار چالش برانگیز بود».
«رنر» قرار است در کنار «دنیل کریگ» در سومین فیلم «چاقوکشی» ساخته «رایان جانسون» بازی کند که اولین نقش سینمایی او پس از تصادف خواهد بود و با «اندرو اسکات»، «گلن کلوز»، «کری واشنگتن»، «جاش برولین» و «جاش اوکانر» در این فیلم اکشن و هیجانی همبازی خواهد شد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- داستانی که در زندان اتفاق میافتد؛ دیمین شزل نقش اصلی فیلمش را به دنیل کریگ پیشنهاد داد
- به کارگردانی گرتا گرویگ؛ جیمز باند سابق به دنیای نارنیا میرود
- گفتوگو با جرمی رنر بازیگر برنده اسکار سریال شهردار کینگزتاون/ رنج آدم را عوض میکند
- فیلم دوم «چاقوها بیرون» سومین فیلم پرمخاطب نتفلیکس شد
- کدام هنرمندان جوایز گلدن گلوب را اهدا خواهند کرد
- منتقدان از نمایش «مکبث» با بازی دنیل کریگ استقبال نکردند
- جیمز باند گیشه سینماها را به آتش کشید/ استقبال مخاطبان از «زمانی برای مردن نیست»
- بازیگر نامزد اسکار به «چاقوکشی ۲» پیوست
- پاسخ دنیل کریگ به شایعه طلسم شدن فیلم «جیمزباند»
- کرونا اکران جیمز باند را به تعویق انداخت
- دنیل کریگ در نقش یک کارآگاه جنایی/ همکاری جیمز باند با ریان جانسون
- جیمز باند راهی سازمان جاسوسی آمریکا شد
- رقابت آنجلینا جولی و هلنا بونهام برای بازی در «جیمز باند»
- خبر خوب دنیل کرگ برای طرفدارانش: در قسمت بعدی جیمز باند بازی میکنم
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





