ساخت ادامهای بر «گودزیلا در برابر کونگ» در دستور کار قرار گرفته که ممکن است با عنوان «پسر کونگ» راهی سینماها شود.
به گزارش سینماسینما به نقل از هالیوود ریپورتر، درست همان زمان که کمپانی لجندری ساخت «گودزیلا در برابر کونگ» را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد، فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» راهی سینماها شده بود. از اکران آن فیلم که با بودجه ۱۷۰ میلیون دلاری ساخته شد و تنها ۳۸۶ میلیون دلار فروش کرد و در نقدها هم حد متوسط را کسب کرد و ۴۲ درصد از سایت راتن تومیتوز گرفت، این نتیجه به دست آمد که شاید دیگر دوران هیولاها به سر آمده باشد و «گودزیلا در برابر کونگ» آخرین فیلم از این مجموعه باشد.
اما این فیلم که از ۳۱ مارس راهی سینماها شده و کارش را با فروش ۳۱.۶ میلیون دلاری در روز اول شروع کرد، تاکنون به فروش ۴۰۰ میلیون دلاری در سطح جهان دست یافته و پرفروشترین فیلم هالیوودی در دوران پاندمی شده است و هنوز در مناطقی مانند بریتانیا، برزیل و ژاپن راهی سینماها نشده است.
از آنجا که این فیلم تا همین حالا هم دومین فیلم پرفروش در میان ۴ فیلم از مجموعه دنبالههای هیولاهاست، احتمال ساخت یک فیلم دیگر مطرح شده است.
به همین دلیل کمپانی مذاکراتی را با آدام وینگارد کارگردان «گودزیلا در برابر کونگ» آغاز کرده تا دنباله دیگری برای این فیلم بسازد. احتمال دارد این فیلم با عنوان «پسر کونگ» شکل بگیرد.
اگر این مذاکرات به نتیجه برسد وینگارد نخستین کارگردانی خواهد بود که بیش از یک فیلم از این مجموعه را کارگردانی می کند.
با توجه به اینکه وینگارد فعلاً در میان استودیوها طرفداران زیادی دارد نمیتوان تاریخی برای فیلم جدید تعیین کرد. برای مثال وی برای کارگردانی یک فیلم بلند بر مبنای کارتون «تاندر کتس» با برادران وارنر قرارداد بسته و ادامهای برای «تغییر چهره» را قرار است برای پارامونت جلوی دوربین ببرد.
در هر حال هنوز نویسندهای هم برای دنباله جدید معرفی نشده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





