تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 174271

لوئیس لتریر جایگزین جاستین لین برای کارگردانی دهمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» شد.

به گزارش سینماسینما، با کناره‌گیری غیرمنتظره جاستین لین از کارگردانی قسمت دهم فیلم «سریع و خشن»، لوئیس لتریر که پیش‌تر ساخت فیلم‌هایی چون «هالک شگفت‌انگیز» و دو قسمت اول «ترانسپورتر» را بر عهده داشت، کارگردانی این فیلم هیجانی و پرفروش را بر عهده خواهد گرفت.

لتریر که برای انتخاب به عنوان کارگردان قسمت دهم «سریع و خشن» گزینه‌های متعدد دیگری را پشت سر گذاشته، هم‌اکنون اولین انتخاب کمپانی یونیورسال است که در حال بررسی برای ساخت این پروژه سینمایی است.

او که با طیف وسیعی از تجربه در عرصه اکشن به سری فیلم‌های «سریع و خش» می‌آید، در سال ۲۰۰۵ دو فیلم اکشن با بودجه متوسط شامل «رها شده» با بازی جت لی و «ترانسپورتر ۲» را با بازی جیسون استاتهام به سینما آورد و در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ به ترتیب با ساخت فیلم‌های «هالک شگفت‌انگیز» و «برخورد تایتان‌ها» پا به عرصه کارگردانی فیلم‌های بزرگ استودیویی گذاشت و در سال ۲۰۱۳ نیز فیلم «اکنون مرا می‌بینی» را مقابل دوربین برد.

این کارگردان فرانسوی پس از شکست تجاری فیلم «برادران گریمزبی» با بازی ساشا بارون کوهن، دو سریال موفق «کریستال سیاه: عصر مقاومت» (۲۰۱۹)  و «لوپین» (۲۰۲۱) را برای شبکه نتفلیکس ساخت.

مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» که تاکنون ۹ قسمت از آن ساخته شده تاکنون به فروشی بالغ بر ۶.۶ میلیارد دلار در  گیشه جهانی دست یافته است.

منبع: ایسنا به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها