تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 118278

نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» محصول یونیورسال، اکران خود را با فروش چشمگیر ۱۸۸.۸ میلیون دلاری در سینماهای آمریکا و ۶۳ کشور دیگر آغاز کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از اسکرین، فیلم اکشن و هیجانی «هابز و شاو» به کارگردانی «دیوید لیچ» که نهمین فیلم ساخته‌شده در دنیای فیلم‌های «سریع و خشن» است، در حالی که چند فیلم پرفروش دیزنی و سونی نیز در حال اکران بودند توانست فروشی بالغ بر ۱۸۸ میلیون دلار را در گیشه جهانی سینما رقم بزند.

این فیلم با بازی ستاره‌های هالیوودی «دواین جانسون»، «جیسون استتهام» «ادریس البا» و «هلن میرن»، ۱۲۰ میلیون دلار از فروش هفته نخست اکران خود را از محل اکران در ۶۳ کشور جهان به دست آورد و پس از «سرنوشت خشمگین» و «سریع و خشن ۷»، بالاترین فروش آغازین تمامی محصولات یونیورسال را به نام خود ثبت کرد.

«هابز و شاو» دنباله رسمی مجموعه «سریع و خشن» نیست و برگرفته از این مجموعه فیلم اکشن و هیجانی است.

داستان فیلم «هابز و شاو» دو سال پس از اتفاقات فیلم «سرنوشت خشمگین» به وقوع می‌پیوندد و مامور باتجربه‌ای به نام «لوک هابز» تصمیم می‌گیرد با دوست و رقیب قدیمی‌اش «دکارد شاو» همکاری کند تا ماموریت یک خلافکار مخوف به نام «بریکستون» را متوقف کنند.

اما فیلم-انیمیشن «شیرشاه» نیز با اضافه کردن ۱۱۰ میلیون به فروش خود، مجموع فروش جهانی خود را به ۱.۱۹۶ میلیارد دلار رساند که از این رقم ۷۶۵ میلیون دلار از محل سینماهای ۵۳ کشور جهان کسب شده است.

چهارمین قسمت از انیمیشن‌های «داستان اسباب‌بازی» نیز با اضافه کردن ۱۷.۴ میلیون دلار، فروش جهانی خود را به ۹۵۹ میلیون دلار ارتقا داد. «مرد عنکبوتی: دور از خانه» هم به لطف فروش ۲۰۵ میلیون دلاری که تاکنون در چین داشته، از مرز فروش یک میلیارد گذر کرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها