کارگردان و بازیگر ۸۷ ساله آمریکایی قصد دارد یک بار دیگر به بازیگری بپردازد.
به گزارش سینماسینما، کلینت ایستوود پس از ۶ سال با بازی در نقش پیرترین قاچاقچی مواد مخدر جهان دوباره جلوی دوربین میرود.
ایستوود که به عنوان یکی از برترین بازیگران جهان مطرح بوده است در سالهای اخیر توجه خود را بیشتر بر کارگردانی متمرکز کرد. با این حال قرار است کلینت ایستوود یک بار دیگر در جلوی دوربین ظاهر شود و البته این فیلم را کارگردانی هم بکند و تهیه کننده آن هم باشد.
«لئو شارپ» فیلم جدیدی است که توجه این کهنهکار سینما را به خود جلب کرده و پس از «مشکلی با منحنی» در سال ۲۰۱۲، بار دیگر ایستوود را در قالب یک بازیگر نیز نشان میدهد.
«مشکلی با منحنی» فیلم درام-ورزشی به کارگردانی رابرت لورنتس، ایستوود را در قالب یک استعدادیاب سالخورده بیسبال تصویر میکرد که در آخرین سفر خود برای کشف استعداد، دخترش را نیز همراه خودش میبرد.
این بار ایستوود در نقش لئو شارپ ظاهر میشود که به عنوان پیرترین توزیعکننده مواد مخدر شناخته شد. وی که با ۲۰۰ پوند کوکایین در ۸۷ سالگی دستگیر شده بود، سال ۲۰۱۴ به سه سال زندان محکوم شد ولی به دلیل بیماری کشندهای که داشت زودتر آزاد شد و دو سال بعد درگذشت.
گفته شده فیلمنامه این فیلم را نیک شنک نوشته که سال ۲۰۰۸ با ایستوود در فیلم «گرن تورینو» همکاری کرده بود.
ایستوود در کارگردانی نیز بسیار موفق ظاهر شده و «عزیز میلیون دلاری»، «نابخشوده» و «تک تیرانداز آمریکایی» وی در کنار فیلمهایی چون «خوب، بد و زشت» و «هری کثیف» ماندگار شدهاند.
فیلم جدید ایستوود با عنوان «قطار ۱۵:۱۷ به پاریس» به تازگی روی پردهها رفته است. این فیلم که ۹ فوریه اکران خود را شروع کرد، بر مبنای حادثه تروریستی در قطار پاریس و مقابله سه آمریکایی با تروریست مسلح ساخته شده است که جان صدها نفر بر اثر آن نجات یافت.
منبع: مهر به نقل از آسوشیتدپرس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «فریبخورده»؛ همچون شیاطینی از خواب بیدار شده که دنبال طعمه میگردند
- در ۹۵ سالگی؛ کلینت ایستوود، فیلم جدیدش را میسازد
- فرشته سقوط کرده/ نگاهی به فیلمنامه «هیات منصفه شماره ۲» با بررسی عناصر مشترک درامهای دادگاهی
- با یک کمپین کوچک برای فیلم ایستوود؛ کمپانی برادران وارنر «هیئت منصفه شماره۲» را وارد اسکار میکند
- با اکرانی محدود؛ وداع نه چندان شکوهمند ایستوود با سینما
- اکران فیلم کلینت ایستوود و احتمال وداع با دنیای فیلمسازی
- تیم برتون از جشنواره لومیر جایزه گرفت/ عشق به هیولاها و آفرینش
- جشنواره توکیو با نمایش «گریه کن ماچو» ایستوود آغاز به کار کرد
- نگاهی به کارنامه و جایگاه کلینت ایستوود
- انتقاد تند و تیز پل شریدر از فیلم ایستوود/ «ماچوی گریان» یک «هری کثیف» کوچک شده است
- «ماچوی گریان» از نگاه کلینت ایستوود/ چرا در نود و چند سالگی هنوز کار میکنم؟
- بدل «کلینت ایستوود» درگذشت
- کلینت ایستوود «گریه کن ماچو» را میسازد
- سکانس طلایی/ بچه اشتباهی
- درج غیرقانونی نام کلینت ایستوود روی یک محصول تجاری/ شکایت ایستوود به مراجع قضایی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





