
آنجلینا جولی اعتقاد دارد سازمان ملل کامل نیست و در عین حال نیاز به اصلاح و پشتیبانی دارد.
به گزارش سینماسینما، بازیگر برنده اسکار و نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان موج تازه ملیگرایی با نقاب پوپولیسم و سیاستهای ترس و نفرت از دیگران را تقبیح کرد و خود را فردی فراملیگرا خواند.
او بدون نام بردن از ترامپ گفت: «برخی سیاستمداران بر پایه رد کردن سازمانها و توافقات بیناللملی به قدرت رسیدهاند.» این در حالی است که در چند وقت اخیر صحبتهای بسیاری از نارضایتی ترامپ از کارکرد سازمان ملل و برخی توافقات بینالمللی آمریکا به میان آمده است.
جولی در ادامه افزود: «باید آگاه باشیم که در صورت تضعیف سازمان ملل و استفاده انتخابی و موردی از آن چه خسارتهایی به وجود خواهد آمد.»
بازیگر «دختر ازهمگسیخته» در ادامه افزود: «سازمان ملل نهادی ناکامل است چون ما کامل نیستیم. این نهاد جدای از ما نیست.»
او با اشاره به سرجیو ویرا دیملو سفیر سازمان ملل در عراق که سال ۲۰۰۳ در جریان بمبگذاری کشته شد، گفت: «دیملو باور داشت که سازمان ملل باید قاطعتر و کمتر بوروکراتیک باشد، اما هیچگاه نگفت که این سازمان بیهوده است و هیچگاه تسلیم نشد.»
منبع: خبرآنلاین به نقل از آسوشیتد پرس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- آنجلینا جولی: غزه از زندانی در فضای باز در حال تبدیل شدن به یک گور دسته جمعی است
- آنجلینا جولی خواستار کمک به ترکیه و سوریه شد
- معرفی پروژه جدید آنجلینا جولی/ بازی در نقش یک خواننده افسانهای اُپرا
- شکایت متقابل آنجلینا جولی از برد پیت
- آنجلینا جولی: همکاری برد با کسی که به من تعرض کرد برایم سخت بود
- آنجلینا جولی از نحوه خروج آمریکا از افغانستان ابراز شرمساری کرد
- آنجلینا جولی با انتشار یک پست حمایتی از مردم افغانستان به اینستاگرام پیوست
- آنجلینا جولی نقاشی چرچیل را گران کرد
- آنجلینا جولی «رفتار نامعقول» را میسازد
- معرفی پروژه جدید آنجلینا جولی/ روایتی از بیماری ALS
- پردرآمدترین بازیگر زن جهان کیست؟/ تبعیض بین دستمزد مردان با زنان بازیگر
- سکانس طلایی/ بچه اشتباهی
- مروری بر واکنش برخی از هنرمندان خارجی به بحران کرونا/ شهرت و ثروت، در خدمت آسیبدیدگان از کرونا
- پیشتازی فیلم جدید آنجلینا جولی از «جوکر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





