کوین اسپیسی نقش شخصیت «شیطان» را در یک فیلم مهیج ایتالیایی بازی کرده است.
به گزارش سینماسینما، کوین اسپیسی در نقش شخصیت «شیطان» در فیلم مهیج «قرارداد» به کارگردانی ماسیمو پائولوچی ایتالیایی بازی کرده است.
فیلمبرداری این فیلم به تازگی در رم به پایان رسیده است.
شرکت سازنده این فیلم که یک کمپانی ایتالیایی به نام «تی ام انترتینمنت» است، گفت که این فیلم انگلیسی زبان داستانی مشابه با «قلب فرشته» آلن پارکر و «وکیل مدافع شیطان» تیلور هکفورد دارد.
در حالی که اریک رابرتز و وینسنت اسپانو دیگر بازیگران این فیلم هستند، اسپیسی ماه دسامبر برای فیلمبرداری «قرارداد» راهی رم شده بود.
اسپیسی که ستاره «خانه پوشالی» بود، با طرح چندین اتهام مبنی بر سوءرفتار جنسی در سال ۲۰۱۷ از دنیای بازیگری رانده شد، اما از آن زمان با شرکت در چندین دعوی حقوقی محکوم شناخته نشد.
او به زودی با فیلم اکشن «پیتر پنج هشت»، با بازی ربکا دو مورنی، که از ۲۲ مارس نمایشش با اکران محدود آغاز میشود، به سینماهای آمریکا بازخواهد گشت. این فیلم اولین نقش اصلی اسپیسی از زمان تبرئه شدن وی در دادگاه لندن است.
در «قرارداد»، اسپیسی نقش شخصیتی به نام «شیطان» را بازی میکند که طبق گفتهها تا حدودی شبیه به نقش آل پاچینو در «وکیل مدافع شیطان» در نقش شیطان است که در ظاهر یک وکیل ظاهر می شود.
ماسیمیلیانو کارولتی و ساندرو لازارینی تهیه کنندگان «قرارداد» گفتند ۸ ماه در حال مذاکره با اسپیسی بودند تا او را متقاعد کنند که این نقش را بازی کند.
از آثار قبلی پائولوچی که کارگردانی «قرارداد» را برعهده داشت میتوان به فیلم اکشن «همه در یک روز» اشاره کرد که در پرایم ویدیو در ایتالیا پخش میشود. فیلم ترسناک جنایی «متوسط» و فیلم ترسناک «فتوشوک» دیگر فیلمهای وی هستند.
اسپیسی پس از سال ۲۰۱۷ با بازی در نقش یک کارآگاه پلیس در درام مستقل ایتالیایی «مردی که خدا را ترسیم کرد» به کارگردانی فرانکو نرو به بازیگری بازگشت. او همچنین در فیلم مهیج «کنترل» ساخته جین فالایز صداپیشگی کرد.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آسیبشناسی سوءاستفاده از قدرت در میان سلبریتیها و سیاستمداران
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- در هشتاد و دومین جشنواره ونیز؛ تریلر فیلم جدید کوین اسپیسی رونمایی میشود
- مسئولان جشنواره اعلام کردند؛ جشنواره کن به کوین اسپیسی جایزه نداده است
- یک حضور غافلگیرکننده در کن؛ کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد هنری را میگیرد
- حراج خانه کوین اسپیسی برای هزینههای حقوقی
- آیا هالیوود دوباره کوین اسپیسی را میپذیرد؟
- شیطان؛ بازیگر نقش اول غرب/ چرا تصویر ابلیس در سینمای جهان این همه تکرار میشود؟
- کوین اسپیسی تبرئه شد
- سکوت کوین اسپیسی شکست
- دادگاه عالی تائید کرد؛ جریمه ۳۰ میلیون دلاری کوین اسپیسی برای خسارت به «خانه پوشالی»
- کوین اسپیسی از فیلم «۱۲۴۲: دروازه غرب» اخراج شد
- آشتی سینما با کوین اسپیسی در جشنواره کن
- کوین اسپیسی به پرداخت ۳۱ میلیون دلار محکوم شد
- ونسا ردگریو همبازی کوین اسپیسی نمیشود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





