تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 153836

گودزیلا دربرابر کونگفیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کونگ» رکورد بیشترین فروش در گیشه داخلی آمریکا را از آن خود کرد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کونگ» اثر جدید کمپانی برادران وارنر در هفته نخست بیش از هر فیلم دیگری در افتتاحیه اش در دوران کرونا فروخت. اما اکنون رکورد دیگری را نیز به نام خود ثبت کرده است.

این فیلم تا روز جمعه فروشی ۶۰ میلیون دلاری را به ثبت رسانده که بیشترین میزان فروش گیشه آمریکا در دوران پاندمی محسوب می‌شود.

فیلمی که پیش از این بهترین عملکرد را در گیشه داخلی داشت، «انگاشته» کریستوفر نولان بود که با ۵۸.۵ میلیون دلار به کار خود در آمریکا پایان داده بود.

در گیشه جهانی، اما «گودزیلا در برابر کونگ» هنوز از فروش «انگاشته» عبور نکرده، اما پیش بینی می‌شود از مرز فروش ۳۶۵ میلون دلاری نیز در هفته آینده عبور کند.

«گودزیلا»، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های هیولایی کمپانی لجندری، این فرصت را داشت که به عنوان اولین فیلم در سینما‌های نیویورک و لس آنجلس اکران شود. سینما‌هایی که بعد از یک سال تعطیلی با اعمال محدودیت‌هایی در ظرفیت، اجازه بازگشایی گرفتند.

هفته گذشته فیلم «گودزیلا» ۴۸.۱ میلیون دلار در افتتاحیه آمریکای شمالی و ۱۲۳ میلیون دلار را در گیشه جهانی رقم زد که برای صنعت سینما ارقام امیدوار کننده‌ای بود و نشان داد علاقه سینماروها برای بازگشت به سینما در حال افزایش است.

در این هفته هم در روز جمعه ۳.۹ میلیون دلار فروخته و پیش بینی می‌شود که در آخر هفته به ۱۳ یا ۱۴ میلیون دلار برسد. این اثر که بر روی سرویس نمایش آنلاین HBO Max نیز قرار گرفته است مشکلی برای رسیدن به مرز ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه داخلی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها