آل پاچینو، مورگان فریمن و هلن میرن در فیلم جدیدی با عنوان «اسنیف» همبازی خواهند شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، در این فیلم که در بازار جشنواره فیلم تورنتو معرفی و عرضه خواهد شد، آل پاچینو، مورگان فریمن و هلن میرن سه بازیگر برنده اسکار با حضور دنی دویتو بازیگر نامزد اسکار مقابل دوربین خواهند رفت.
تیلور هکفورد کارگردانی «اسنیف» را که در حال و هوای ژانر فیلم نوآر ساخته خواهد شد بر عهده دارد و داستان فیلم که در یک مرکز نگهداری سالمندان روی میدهد، با مرگ مشکوک دو نفر آغاز میشود و جو مولری (مورگان فریمن) کارگاه بازنشسته با بازگشت به کار به همراه همکار سابقش ویلیام کیز (دنی دویتو)، پرده از دنیای زیرزمینی جرایم مربوط به مواد مخدر و قتل در این خانه سالمندان به سرکردگی هروی استراید (آل پاچینو) و دستیارش اسپایدر (هلن میرن) برمیدارند.
آدام گودمن و مت اسکینا به همراه تیلور هکفورد تهیهکنندگی این فیلم را بر عهده دارند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هلن میرن با جایزه سیسیل بی.دمیل ۲۰۲۶ تجلیل میشود
- مراسم جوایز «جوی» برگزار شد/ هاپکینز، فریمن و دیگر ستارهها در عربستان
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ تنها سه بازیگر برای ایفای نقش ملکهها برنده اسکار شدند
- زمانهی قحطی فیلم خوب/ به جای بهترینها، بدترین فیلمهای ۲۰۲۲
- مورگان فریمن در دنیای «لوسی» میماند/ بازی در سریال
- تجلیل بنیاد فیلم آمریکا از برنده اسکار فیلم «مری پاپینز»
- هلن میرن بازیگر نقش یک شرور در «شزم» شد
- همکاری آمازون با آمیتاب باچان/ صدای ستاره بالیوود برای الکسا استفاده میشود
- رابرت دنیرو و مورگان فریمن بازیگر «مسیر بازگشت» شدند
- «مورگان فریمن» متهم جدید فساد اخلاقی در هالیوود
- اهدای جایزه چاپلین به هلن میرن در حضور رابرت دنیرو
- ایان مک کلن و هلن میرن بازیگران اصلی «دروغگوی خوب» شدند
- همکاری مورگان فریمن و جان تراولتا در «رز سمی»
- هلن میرن بازیگر نقش کاترین کبیر میشود
- انتقاد مورگان فریمن از نابرابری جنسیتی در هالیوود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





