آمیتاب باچان با فیلم جدیدش به نام «صورتی» گیشههای سینماهای هند را در تسخیر خود درآورد.
به گزارش سینماسینما، «صورتی» فیلم جدید ستاره مشهور بالیوود به محض این که راهی سینماها شد، اقبال وسیعی به دست آورد. این فیلم از فیلمهای قابل ملاحظه امسال سینمای هند است و با پاسخ مثبت و علاقه مخاطبان روبه رو شده است. این در حالی است که این هفته فیلمهای دیگری راهی سینماهای هند شدهاند که «بنجو»، «خشک» و «روزهای تفریح» نیز راهی سینماها شدهاند و با این حال «صورتی» در دومین هفته اکرانش همچنان موفق به جذب مخاطبان بوده است.
این فیلم که هم با اقبال مخاطبان روبه رو شده و هم تایید منتقدان را به دست آورده است، انتظار میرود به زودی به مرز فروش ۵۰ کرور (۷.۵ میلیون دلار) برسد.
در این فیلم سینمایی آمیتاب باچان در نقش اصلی ظاهر شده و شخصیت او وکیلی است که نوسانات خلق و خو دارد. تاپسی پانو، کرتی کولهری، آندرا تاریانگ، پیوش میشرا و دریتیمان چاترجی دیگر بازیگران این فیلم هستند.
«صورتی» از ۱۶ سپتامبر راهی سینماها شد و با وجود این که روز اول اقبال زیادی از آن به عمل آمد اما روز دوم از روز نخست هم موفقتر ظاهر شد و با وجود این که همزمان با بازسازی فیلم ترسناک «راز» اکران شد، اما نه تنها کاهشی در آمار فروشش ایجاد نشد بلکه آمار فروش آن فیلم را تحت شعاع خود قرار داد.
این فیلم که روز نخست ۴.۳۲ کرور فروخته بود، تاکنون ۳۵.۹۱ کرور فروش کرده است.
این فیلم که فیلمی دادگاهی است ساخته آنیرودا روی چودری و نوشته شده توسط ریتش شاه است.
اوایل مارس امسال باچان اعلام کرد برای ساخت شدن این فیلم در دهلی بوده و نام فیلم را در توییتر «پینک» یا «صورتی» اعلام کرد.
برای ساخته شدن این فیلم آمیتاب باچان از گریم و ماسک استفاده کرد تا بتواند راحت در خیابانهای دهلی نو گشت و گذار کند.
باچان خودش پوستر فیلم را رونمایی کرد و تریلر فیلم نیز ۹ آگوست به نمایش درآمد و از طرفداران باچان خواسته شد حدس بزنند فیلم دارای چه موضوعی است و ۱۰ برندهای که درست موضوع فیلم را حدس زده بودند یک روز پیش از اکران فیلم در تاریخ ۱۵ سپتامبر برنده شدند.
این فیلم از منتقدان ۴.۵ ستاره دریافت کرد و از آن به عنوان فیلمی پرقدرت و خوش ساخت یاد شده است. منتقد سیانان نیز به فیلم ۴.۵ امتیاز داده و گفته است در سینما زبانش خشک شده بود و تا انتهای فیلم نمیتوانست پیشبینی کند باید انتظار چه سرانجامی را داشت.
این فیلم موضوع روز جامعه هند یعنی گفتن «نه» از سوی یک زن به یک مرد را بررسی کرده و آن را در قالب یک داستان در نهایت به دادگاه کشانده است.
منبع: مهر به نقل از ایندیا اکسپرس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- میراث جاودانه راج کاپور؛ گفتگو با رانبیر کاپور در جشنواره فیلم هند
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- نماد بالیوود تجلیل شد؛ جشنواره لوکارنو به شاهرخ خان جایزه داد
- آمیتاب باچان جوان در جشنواره ۳ قاره فرانسه/ نمایش ۸ فیلم قدیمی
- دیلیپ کومار بازیگر سرشناس بالیوود درگذشت
- روزی روزگاری بالیوود
- همکاری آمازون با آمیتاب باچان/ صدای ستاره بالیوود برای الکسا استفاده میشود
- لغو جشنواره فیلم مومبای/ برگزاری جشنواره بمبئی به سال آینده موکول شد
- پیام آمیتاب باچان به مردم/ تشکر ستاره بالیوودی درگیر با کرونا از هوادارانش
- آمیتاب باچان در بیمارستان بستری شد/ ابتلای بازیگر مطرح بالیوود به کووید-۱۹
- معرفی فیلمهای شاهرخ خان که سال آینده روی پرده میروند
- ستاره بودن ویژگی ذاتیاش بود/ به بهانه مرگ زودهنگام عرفان خان
- بازیگر میلیونر زاغهنشین درگذشت/ بالیوود در سوگ عرفان خان
- ستاره بالیوودی در میدان مبارزه با کرونا/ دفتر شخصی شاهرخ خان در اختیار ستاد قرنطینه بمبئی
- اهدای دکترای افتخاری به شاهرخ خان در دانشگاه ملبورن استرالیا
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





