یکی از نزدیکان برد پیت از ناراحتی او به دلیل علنی شدن پرونده های مربوط به طلاقش از آنجلینا جولی خبر داد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از العالم، آنجلینا جولی در این اسناد اتهاماتی علیه پیت مطرح می کند و مدعی می شود که او برای جلوگیری از افشای برخی واقعیت ها در مورد خودش، به جولی افتراهایی را نسبت داده است.
وکلای جولی هم، پیت را متهم به تقدیم دادخواست های غیرضروری و درخواست ملاقات های بیشتر با کودکان کرده اند که با شروط قبلی حضانت و توصیه روانکاوان کودکان، تعارض دارد.
از سوی دیگر، برد پیت نخستین بار بعد از جدایی از آنجلینا در سپتامبر گذشته، سکوت خود را شکست و وکلایش، آنجلینا را به افشای اسامی روانکاوهای کودکان و سایر متخصصانی که وظیفه نظارت بر سلامتی آنها را بر عهده دارند متهم کرد که این اقدام به ضرر کودکان خواهد بود.
پیت بعد از مدتی اظهار داشت: مهم ترین چیز برای ما در زمان حاضر سلامتی ۶ فرزندمان است و از روزنامه ها خواهش می کنم در این مرحله دشوار، به حریم شخصی آنها احترام بگذارند.
فرد نزدیک به خانواده آنها گفت: این پرونده ها نشانگر شدت اختلاف میان آن دو بر سر حضانت کودکان است که علنی شدنش به ضرر همه اعضای خانواده خواهد بود.
منبع: جام جم آنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





