سینماسینما، مترجم: فریبا جمور؛
«اما کورین» در نقش «الیزابت بنت» و «اولیویا کولمن» در نقش «خانم بنت» در سریال «غرور و تعصب» نتفلیکس بازی میکنند.
این مینیسریال ششقسمتی یک اقتباس وفادارانه از رمان نمادین «غرور و تعصب» اثر جین آستن خواهد بود. فیلمنامه را «دالی آلدرتون»، نویسندهی کتاب «هر آنچه دربارهی عشق میدانم»، نوشته و کارگردانی آن را «یوروس لین»، کارگردان سریال «نفسگیر»، بر عهده دارد.
تصویربرداری این سریال در طول سال جاری در بریتانیا آغاز خواهد شد.
اما کورین، بازیگر شناختهشدهی سریال «تاج»، در این سریال نقش شخصیت اصلی، الیزابت بنت، را ایفا میکند. اولیویا کولمن، بازیگر برندهی جایزه اسکار، نقش مادر الیزابت، خانم بنت، را بر عهده دارد. جک لودن، بازیگر سریال «اسبهای کندال» در نقش آقای دارسی ظاهر خواهد شد.
در بیانیهی مطبوعاتی آمده است: «دالی داستان نمادین جین آستن را برای مخاطبانی که آن را گرامی میدارند، زنده خواهد کرد و در عین حال نسل جدید را ترغیب میکند تا برای نخستینبار عاشق دنیای آستن شوند.»
اما کورین گفت: «بازی در نقش الیزابت بنت، فرصتی است که تنها یکبار در زندگی پیش میآید. اینکه بتوانم چنین شخصیت نمادینی را زنده کنم، آن هم در کنار اولیویا و جک، با فیلمنامههای فوقالعادهی دالی، واقعاً بزرگترین افتخار زندگیام است. بیصبرانه منتظرم تا نسل جدیدی دوباره عاشق این داستان شود.»
دالی آلدرتون افزود: «در هر نسل، گروهی از آدمها این شانس را پیدا میکنند که این داستان شگفتانگیز را دوباره بازگو کنند، و من واقعاً خوششانس هستم که بخشی از این گروه هستم.
رمان «غرور و تعصب» اثر جین آستن، نقشهی راه ژانر کمدی رمانتیک است، بازگشت به صفحات این کتاب و جستوجو برای یافتن راههایی تازه و در عین حال آشنا برای زنده کردنش، واقعاً لذتبخش بود.
با کارگردانی یوروس لین و حضور این گروه بازیگران درخشان، بینهایت هیجانزدهام که این شخصیتهای بامزه و پیچیده را دوباره به مخاطبانی معرفی کنیم که «غرور و تعصب» را کتاب محبوبشان میدانند، و همینطور به آنهایی که هنوز با لیزی و آقای دارسی آشنا نشدهاند.»
منبع: ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- غولی که دنیای سرگرمی را میبلعد/ آیا درآمد نتفلیکس در سال جدید بیشتر از ۴۰ میلیارد دلار میشود؟
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- غوغای فصل جدید یک سریال؛ «بازی مرکب» روی دست «چهارشنبه»
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- فصل دوم «بازی مرکب» از ۲۶ دسامبر (۶ دی ماه) عرضه میشود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ تنها سه بازیگر برای ایفای نقش ملکهها برنده اسکار شدند
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ساموئل ال. جکسون: نامزدی اسکار افتخار نیست، برنده شدن افتخار است
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ادای احترامی شایسته با اقتباس نتفلیکس به گابریل گارسیا مارکز
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- «رابین هود»؛ افسانهی شیرین مرد شریف قانون شکن!
آخرین ها
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت
- «زوتوپیا ۲» رکورددار فروش جهانی سینما شد
- صدای بخش خصوصی را بشنوید؛ هوای آلوده با تعطیلی تئاتر تمیز میشود؟
- «رها» بهترین فیلم اول جشنواره گوا شد





